malywelder Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Witam mam problem z silnikiem Mercury 110 9.8 km silnik bez obciążenia normalnie działa pod obciążeniem na biegu nie może wkręcić się na najwyższe obroty po ostrym dodaniu gazu dławi się i przerywa potrafi też zgasnąć została wymieniona spodzina z innego silnika czy to może być przyczyną nie znam historii tego silnika nie wiem jak pracował wcześniej sprzedający zarzeka się że było wszystko ok tylko podczas pływania uderzył w coś pod wodą i rozwalił przekładnie może to gaźnik ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Raczej to gaźnik, prosta sprawa go wyjąć i wyczyścić ale.pomiar ciśnienia już dużo powie o silniku ,miałem taki i było 7,5 Bara chodził wyśmienicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Sprawdź na który nie pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 3 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Gaźnik czyściłam nie dało to żadnych rezultatów ciśnienie sprawdzę silnik odpala praktycznie od szarpnięcia dopiero pod obciążeniem i na wyższych obrotach przerywa i nie może się wkręcić na obroty jak sprawdzić czy na któryś nie pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Odżałuj kilka złotych na nowe świece. Sprawdź pompę paliwa 9i uszczelkę pod nią) oraz drożność przewodów paliwowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 3 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Ok dzięki wszystko sprawdzę czyli efektem może być zbyt mała ilość paliwa przy większych obrotach ja znowu pomyślałem że silnik może się zalewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Witam, miałem kiedyś podobny problem w identycznym silniku. Okazało się, że po nieumiejętnym czyszczeniu gaźnika przez kogoś poprzedniego w gaźniku zabrakło jednego elementu. Konkretnie taka tulejka, która powinna być w gardzieli, nazywa się VENTURI, nr katalogowy 63907 lub 69764. Nic nie musisz rozbierać, po prostu spójrz w gardziel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Mowa o takiej zwężce jak tak to napewno takiej tam nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 No to masz rozwiązanie na 80%, o ile masz tam gaźnik który wymaga takiej tulejki i nie ma innych problemów. Oryginalnie powinno tak być, podaj zdjęcie gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Aktualnie posiadam zdjęcie tylko z tej perspektywy jestem na wyjeździe o tym gaźniku mówisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Ty zapewne mówisz o tym gaźniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Ty zapewne mówisz o tym gaźniku Dokładnie o ten mi chodzi gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Jak sprawdzić iskrę? Zdejmując fajkę z któregoś cylindra. Przyczyn braku iskry może być kilka. Motorki z tym gaźnikiem miały różnie rozwiązany zapłon. W zależności od rocznika. Poszukaj swojego tutaj (pierwsze cztery) : https://www.mercruiserparts.com/110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 5 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Ty zapewne mówisz o tym gaźniku Dokładnie o ten mi chodzi gaźnik. no to w moim jest inny gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 5 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Jak sprawdzić iskrę? Zdejmując fajkę z któregoś cylindra. Przyczyn braku iskry może być kilka. Motorki z tym gaźnikiem miały różnie rozwiązany zapłon. W zależności od rocznika. Poszukaj swojego tutaj (pierwsze cztery) : https://www.mercruiserparts.com/110 dzięki myślisz że może gubić iskrę na wysokich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Stator często jest tak urządzony, że ma dwie cewki zasilające zapłon. Jedną dla niskich a drugą dla wysokich obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.