Romakuz Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Witam. Kupiłem nowy zestaw z silnikiem jak w tytule i nie wiem czy naprawa jest opłacalna. Sprzęt kupiony z Policji. Został wykrecony regulator napięcia wiec będę go potrzebował. śruba przektecona juz nadaje się tylko do kosza. Wałek zewnętrznie wygląda bdb natomiast przy przesuwaniu manetki w silniku wszystko się rusza jak powinno lecz na przekładni nic się nie dzieje. Gdy rusza się wałkiem w prawo coś regularnie przeskakuje natomiast w lewo jest opór. Na dniach zdejmie spodzine.. Ma ktoś może części do takiego silnika? 669458170 Marek rromakuz@wp.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 ,,.. Gdy rusza się wałkiem w prawo coś regularnie przeskakuje natomiast w lewo jest opór..." - na biegu naprzód tak ma być. Ot, takie ,,wolne koło". Jeżeli przełączając rewersor ( na silniku!) nic się nie dzieje to będzie symptom odkręcanej spodziny. Ktoś to źle ustawił cięgło wodzika ( jest obrotowy na wielowypuście) i biegi się teraz nie przełączają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romakuz Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Dziękuję Mikijet za pomoc. Mam nadzieje ze to tylko błąd przy montażu. Koszt naprawy wg serwisu w przypadku uszkodzenia zębatek 2-3 tys a w przypadku uszkodzenia wnętrza korpusu spodziny nawet kilkanaście tys.. Czy jest dostępny film instruktażowy z podobnym silnikiem jak prawidłowo ddmontowac i montować spodzine? Szukałem al z marnym skutkiem. Kiedyś to robiłem w Yamaha 40 hp z 90r ale tu juz boje się ze pogorsze zamiast naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romakuz Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Dziś wykręciłem spodzine i okazało się że jedna z 2 śrub trzymających mocowanie walka zmiany biegów jest urwana. Po podgrzaniu udało się wykręcić. Późnej smarowanie i ręczne ustawienie na wsteczny i ustawienie manetki na wsteczny. Po złożeniu biegi przeskakuja i wydaje się że jest dobrze. :P Gdy uda mi się kupić regulator napięcia i uruchomić silnik zrobię test na wodzie. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romakuz Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Kilka dni temu odseparowalem silnik od spodziny i zawiózłem do serwisu. Okazało się ze tłok ma dziurę tak jak podejrzewałem. Jednak wal idealny pozostałe tłoki również a cylinder do szlifu. Wiec tłok łożyska i pierścienie muszą być nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romakuz Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Nowy regulator napięcia już mam. Nowy tłok też już jest a silnik w trakcie szlifu. Orietujecie się jaki może być koszt złożenia silnika z regulacją i ile mogą kosztować niezbędne uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Około 1000 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 jak oni ten silnik zatarli musi brak serwisu, pompa zużyła się i nie podała chłodziwa . ostre chłopy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romakuz Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Na wolnych obrotach te silniki pracują na 2 górnych tłokach. Natomiast 2 dolne tylko na oleju się ślizgaja. Wężyk smarujemy był odcięty więc tłok się przytarl.. Silnik jest już po szlifie w gotowości do montażu. W międzyczasie szukam śruby 3 x 13.25 x 17 p. Taka na sztukę (uszkodzona) była przykrecona. Tylko czy taka powinna być to do końca nie jestem pewien.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romakuz Opublikowano 8 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Ma ktoś pojęcie co może być przyczyną takich skoków napięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romakuz Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 https://youtu.be/0uuBxpRDXjk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zdrowy akumulator nie pozwoli na takie skoki na swoich zaciskach, on nie ma w sobie energii, to na początek, a jak z napięciem na nim po odłączeniu ładowania, jakie napięcie na wyjściu ładowania z silnika? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romakuz Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Przepraszam za długą przerwę. Motorowka na wodzie. Pożyczę miernik od sasiada i sprawdze innym Problem aktualnie mam z przebiciem na przewodzie wysokiego napiecia, piszczy manetka nawet po uruchomieniu silnika, i bieg wsteczny nie wchodzi. Z biegami dziwna sprawa. Manetka w pozycji luz i byl luz. Do przód i wchodziil bieg do przodu. Manetka do tylu i bieg wsteczny wchodzil ale z oporem a czasem zgrzyt jak by z powodu za wysokich obrotów. Obroty zmniejszylem i wchodzily lepiej ale po kilku zmianach wsteczny zniknal a luz przesunal sie z pozycji neutralnej na poczatek wstecznego.. Na linkach juz zmienilem ustawienie na max i nadal nie lapie wstecznego.. Czy jest mozliwe ze zebatka przeskoczyla i dla tego zmienily sie ustawienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Miałem podobna sytuacje w 2016 roku, poluzował mi sie "wózek" na którym były mocowane linki, poskręcałem, i wypięło mi się mocowanie linki biegu wstecznego , tez musiałem to wpiąć .Obyło się bez zamawiania części, nic nie uległo zniszczeniu, trzeba było wszystko podokręcać i ustawić prawidłowo.Może masz podobną historię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romakuz Opublikowano 12 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Mariusz masz na mysli wózek mocujacy linkę biegow w silniku czy moze w manetce jest cos takiego? U mnie w silniku jest szyna po której slizga sie czesc ruchoma mocowana do linki. Wszystko wyglada dobrze tyle ze jak by slizg byl teraz bardziej przesuniety do tylu tj blizej biegu wstecznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 "Wózek" to taka moja nazwa robocza, w rzeczywistosci jest to kawałek profilowanej blachy z uchwytami pod mocowanie linek, z zatrzaskami.I to jest poprzykręcanie do takich nagwintowanych "słupków" , u mnie to wszystko sie porozkręcało, nie, to nie jest w manetce, to jest przy silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Ale wiEsz , co silnik to inne rozwiazania, co prawda zasada działania musi być taka sama, wg mnie musisz prześledzic na sucho jak te biegi wchodzą, poprzygladać się co się dzieje gdy wrzucasz wsteczny lub do przodu. A może masz jakis problem w manetce, lub naciągu linek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Jest jeszcze blokada pancerza C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Manetkę i linki można wyeliminować odpinając przy silniku i spróbować wrzucić biegi bez nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romakuz Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 A wiec sytuacja ma się tak. Spodzine musialem rozlozyc na czesci pierwsze. Talerzyk pchajacy trzpień wbijajacy biegi jest mocno zużyty. Wiec musze kupic nowy a przy okazji oring i trzpien z lozyskami. Czy jest tu ktos kto handluje częściami. Kupię kilka części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.