zygasztyft Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Co myslicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deROADRUNNER Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 a co mu dolega? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygasztyft Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 chodził, lecz pod koniec sezonu nie chciał wejść na obroty, ponadto ma na drugim z trech garów tylko 5 atmosfer, ppozostale maja po 8, nowe po 11 atm. czy warto go rozbierac, wymieniac uszczelki, tloki pierscienie itd, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Z tym ciśnieniem powinien się w wkręcać na obroty , zapewne padło coś innego gaźniki , uszczelniacze na wale lub coś z elektrykom lub zapłonem czy warto reanimować zapewne tak ,chyba że masz do kupienia pewny silnik zaburtowy by wykorzystać główkę do swojego :) , w tej jednostce(łódce) nic nie wymyślisz by pływała silnik musisz naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deROADRUNNER Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Jeśli dół masz w dobrym stanie to ja bym robił, choć najpierw usunąłbym problem z nie wkręcaniem się w obroty. pompa lub gaźniki lub ... co sam przerabiałem ... mieszanka :) Tu w 3 cylindrowcu może nie domagać Switch box, siada w nim kondensator i układ nie ma jak generować iskry dla wyższych obrotów. ale to ciężko było by już z zapalaniem. Zależy tez ile pływasz, jak dużo i często to kwestia kalkulacji jak "rozrywkowo" to zanim zwróci Ci się zakup nowego używanego, w który zapewne parę złotówek włożysz, to ten dawno byś naprawił i zapomniał. możesz iść planem minimum, wymienić pierścienie, sprawdzić klapki. jeśli nie ma jajka w cylindrze. wyczyścić dolot i wyregulować gaźniki. Chyba, że w zdecydujesz się od razu na uszczelnienia to będzie ciut więcej lecz za jednym zamachem obgonisz wszystko i będziesz wiedział co masz. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.