Skocz do zawartości

Mercury 200 20ps


Dawid78
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Witam ponownie.Mam wreszcie czas na reanimacje silnika.Po otwarciu okazal sie szrotem.|Powoli czyszczenie i uruchamianie.

Mam pytanko

Silnik odpala na wysokich obrotach,srednie i niskie prawie wogole.Odpala i gasnie po chwili.

Gdzie szukac przyczyn?

Gaznik czy silnik?

Rozmawialem z motocyklowym mechanikiem hobbysta i stwierdzil ze lewe powietrze w silniku i remont silnika.Wymiana simeringow.

Co o tym sadzisz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od gaźnika bo to co piszesz to sugeruje zapchany gaźnik . Uszczelniacze wału korbowego , stan zaworów membranowych . Tak jak pisal Przedmówca , instalacja elektryczna w tak starym silniku lubi mieć zwarcie do masy gdziekolwiek bo stan izolacji potrafi być rożny . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu robiłem porządek w podobnym silniku. Tam przewody po prostu zgniły wewnątrz izolacji... Jeśli ma to być niezawodny sprzęt to niestety trzeba poświęcić trochę czasu. Sądzę, że materiały użyte do wykonania tego silnika są podobnej jakości i trwałości.

Edytowane przez Ikis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...