theweekend Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Witam Jak w temacie Mercury 20HP Rycerz, nie chce wkręcić się na obroty i zalewa jedną świece, druga jest ok, przy tym wyrzuca paliwo gaźnikiem. Co to może być ? Pomóżcie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edisoniras Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 nieprawidłowy luz zaworowy , wypalony zawór ssący (jeśli 4T oczywiście) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edisoniras Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 tak domyślam się że to jednak 2T , zbadaj ciśnienie na tłokach, później można coś myśleć dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edisoniras Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 jak będziesz sprawdzał ciśnienie to najpierw zamknij paliwo, dokładnie osusz cylindry ze starego paliwa (poprzez kręcenie rozrusznikiem na wykręconych świecach lub przez dmuchanie sprężonym powietrzem w otwór świecy i kręceniem rozrusznikiem), a dlaczego chcę żebyś najpierw osuszył ?- bo zgromadzone paliwo w komorze wału powoduje doprężenie kompresji przez zalewanie tłoka -co za tym idzie odczyt jest niemiarodajny i wprowadzi Cię w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.