Skocz do zawartości

Mercury 25 bigfoot,four stroke 2000r,brak mocy.


dario8888
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.Mam problem z silnikiem. 2 lata wisiał nieużywany na stojaku i nadszedł czas aby go powiesić bo sezon tuż,tuż.Odpalił od strzała,ale nie wchodzi na obroty.Grzebię już drugi dzień,zmieniłem pożyczony gaźnik,bo myślałem,że tam tkwi problem a tu bez zmian.Silnik mechanicznie w dobrym stanie,po 9 na każdym cylindrze,wymienione oleje i filtr,nowe świeczki,zawory sprawdzone ,elektryka wygląda ok.,paliwo dochodzi,nieszczelności w linii paliwowej raczej nie ma.Ręce mi opadły i nie wiem już gdzie szukać przyczyny.Nie mam pokrywy rozrządu,zeby sprawdzić po znakach,ale dziś znalazłem i jutro do mnie wyjedzie.Co może być przyczyną choroby motoru?Poprzedni właściciel pływał na nim do końca,ale nie mam z nim kontaktu,bo bym dopytał.Proszę o pomoc bo już nie mam pomysła gdzie szukać.Pozdrawiam Dariusz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ni z gruszki ni z pietruszki wlazłeś na forum i już diagnozę chcesz mieć ;)

Jest taki dział http://forum-motorowodne.pl/przywitaj-sie-)/

 

Wiem jak to jest. Problem się pojawia i zaczyna się dochodzenie.

Uspokój trochę tempo i zapodaj co Ty tam masz za motorek. Rumpel czy manetka?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ni z gruszki ni z pietruszki wlazłeś na forum i już diagnozę chcesz mieć ;)

Jest taki dział http://forum-motorowodne.pl/przywitaj-sie-)/

 

Wiem jak to jest. Problem się pojawia i zaczyna się dochodzenie.

Uspokój trochę tempo i zapodaj co Ty tam masz za motorek. Rumpel czy manetka?

Przepraszam,niedopatrzenie.Wysyłałem wczoraj powitalnego posta,ale coś musiałem pokopać,że nie poszedł.Zrobiłem to dzisiaj.Co do silnika to mercury 25hp,czterosuw,na manetce,rozrusznik,dwa cylindry,2000r prod.Na wieczór zawiozłem do mechanika i dzisiaj mi gość dzwonił ,że padnięty moduł cdi.Tak się złożyło,że miał na serwisie Yamahę identyczną i po kolei zmieniał części zeby znaleźć usterkę.Po zamianie modułu silnik zaczął się normalnie wkręcać na obroty,przedtem tylko na wolnych i po dodaniu gazu gasł.Od razu poszukałem ,żeby może coś kupić,ale drogie bardzo i nie ma.Czy jest możliwość regeneracji takiego modułu?a możę któryś z kolegów się tym zajmuje?

Pozdrawiam Dariusz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten nr pod kodem kreskowym moze byc wazniejszy niz to fstr...

878430-to jest numer katalogowy części,mogą być jeszcze dodatkowe cyfry,bądź litera na końcu,ale początek jest mercurego.Yamaha ma inne oznaczenia chyba,ale można sprawdzić i porównać.Jakbyś mógł to luknij i daj znać co masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wyjałem moduł,wydłubałem żel,którym był zalany i wziąłem sie za pomiary.Okazało się,że mogą być padnięte tyrystory,Znalazłem na ali i zamówiłem,po 1,2 dolara za sztukę(3 szt).Teraz czekam na przesyłkę.Koszt niewielki,to i ryzyko małe.Chciałem zapytać,czy ktoś z kolegów bawił się w regenerację takiego modułu?

tyrystory.thumb.jpg.e6759626b46a3f52ce474d67c0a3b8cf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...