dario8888 Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Witajcie.Mam problem z silnikiem. 2 lata wisiał nieużywany na stojaku i nadszedł czas aby go powiesić bo sezon tuż,tuż.Odpalił od strzała,ale nie wchodzi na obroty.Grzebię już drugi dzień,zmieniłem pożyczony gaźnik,bo myślałem,że tam tkwi problem a tu bez zmian.Silnik mechanicznie w dobrym stanie,po 9 na każdym cylindrze,wymienione oleje i filtr,nowe świeczki,zawory sprawdzone ,elektryka wygląda ok.,paliwo dochodzi,nieszczelności w linii paliwowej raczej nie ma.Ręce mi opadły i nie wiem już gdzie szukać przyczyny.Nie mam pokrywy rozrządu,zeby sprawdzić po znakach,ale dziś znalazłem i jutro do mnie wyjedzie.Co może być przyczyną choroby motoru?Poprzedni właściciel pływał na nim do końca,ale nie mam z nim kontaktu,bo bym dopytał.Proszę o pomoc bo już nie mam pomysła gdzie szukać.Pozdrawiam Dariusz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERDOL Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Przytkany przewód paliwowy, za mało paliwa ? A może świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Jak się objawia to nie wchodzenie w obroty? Może trzeba bieg wrzucić i wejdzie :p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Ni z gruszki ni z pietruszki wlazłeś na forum i już diagnozę chcesz mieć ;) Jest taki dział http://forum-motorowodne.pl/przywitaj-sie-)/ Wiem jak to jest. Problem się pojawia i zaczyna się dochodzenie. Uspokój trochę tempo i zapodaj co Ty tam masz za motorek. Rumpel czy manetka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edwin711 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Kolega po prostu w gorącej wodzie kompany .Sprawdź instalacje elektryczną zrywkę połączenie z modułem miałem kiedy w takim silniku ze dostała się wilgoć miedzy piny w module i skorodowały . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosek23 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Odpowietrzenie zbiornika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario8888 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Ni z gruszki ni z pietruszki wlazłeś na forum i już diagnozę chcesz mieć ;) Jest taki dział http://forum-motorowodne.pl/przywitaj-sie-)/ Wiem jak to jest. Problem się pojawia i zaczyna się dochodzenie. Uspokój trochę tempo i zapodaj co Ty tam masz za motorek. Rumpel czy manetka? Przepraszam,niedopatrzenie.Wysyłałem wczoraj powitalnego posta,ale coś musiałem pokopać,że nie poszedł.Zrobiłem to dzisiaj.Co do silnika to mercury 25hp,czterosuw,na manetce,rozrusznik,dwa cylindry,2000r prod.Na wieczór zawiozłem do mechanika i dzisiaj mi gość dzwonił ,że padnięty moduł cdi.Tak się złożyło,że miał na serwisie Yamahę identyczną i po kolei zmieniał części zeby znaleźć usterkę.Po zamianie modułu silnik zaczął się normalnie wkręcać na obroty,przedtem tylko na wolnych i po dodaniu gazu gasł.Od razu poszukałem ,żeby może coś kupić,ale drogie bardzo i nie ma.Czy jest możliwość regeneracji takiego modułu?a możę któryś z kolegów się tym zajmuje? Pozdrawiam Dariusz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 800 zł moduł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Jakby co to też mam w tej samej cenie :p jeśli to motorola. Sorry, mój jest chyba od 30-40hp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Tak od samego stania padł moduł? Chyba później od grzebania ;) Moduł łatwo uszkodzić kręcąc silnikiem bez podania masy na zdjęte fajki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario8888 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Jakby co to też mam w tej samej cenie :p jeśli to motorola. Sorry, mój jest chyba od 30-40hp... 30-40 to chyba to samo,co 25.Motorola fstr0102,nr kat 878430.Podrożały bardzo >:(,jesienią ,pamiętam,można było kupić za 400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Podaj więcej szczegółów co na nim napisane. A ja jutro dam znać co na moim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario8888 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Podaj więcej szczegółów co na nim napisane. A ja jutro dam znać co na moim. Podałem wszystko co ważne,reszta -to kody paskowe i chyba nr seryjny.No i jeszcze data produkcji 24-06-2005. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Ten nr pod kodem kreskowym moze byc wazniejszy niz to fstr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario8888 Opublikowano 10 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Ten nr pod kodem kreskowym moze byc wazniejszy niz to fstr... 878430-to jest numer katalogowy części,mogą być jeszcze dodatkowe cyfry,bądź litera na końcu,ale początek jest mercurego.Yamaha ma inne oznaczenia chyba,ale można sprawdzić i porównać.Jakbyś mógł to luknij i daj znać co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Trochę mi się pomieszało, w jednym katalogu wychodzi na to samo, w innym, że nie pasuje... heh na moim mam nr fstr9702 i pod kodem 856058. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario8888 Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Wczoraj wyjałem moduł,wydłubałem żel,którym był zalany i wziąłem sie za pomiary.Okazało się,że mogą być padnięte tyrystory,Znalazłem na ali i zamówiłem,po 1,2 dolara za sztukę(3 szt).Teraz czekam na przesyłkę.Koszt niewielki,to i ryzyko małe.Chciałem zapytać,czy ktoś z kolegów bawił się w regenerację takiego modułu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.