banioll Opublikowano 6 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2020 Cześć Wszystkim, Mam pytanie związane z tytułowym silnikiem. Silnik chodzi przy starszej, spacerowej łodzi kabinowej Mistral 680 (1,5 tony). Silnik na starcie pali od tzw strzała. Później chodzi raz lepiej - raz gorzej - wchodzi na obroty i w sumie na początku jest OK. Po kilku, kilkunastu minutach pływania robi się większy problem - silnik nie chodzi tak jak trzeba, nie chodzi w pełnym zakresie obrotów, potem coraz gorzej - praktycznie tylko na wolnych obrotach. Dzisiaj (zaczynając od podstaw) założyłem nową linię paliwową tj przewód z oryginalną, firmową gruszką i oryginalną złączką. Zapalił jak zawsze super, pochodził trochę w celu rozgrzania się. Pełni wiary w sukces wypłyneliśmy, wszystko było ok ... do momentu, gdzie zadziało się to co zawsze ... Obroty spadły po kilku minutach - zgasł. Chodził tylko na wolnych, potem po testowaniu patentów (kręcenie na otwartej przepustnicy) wcale ... Wróciliśmy na holu dzięki pomocy jednej z załóg motorowodnych - WIELKIE DZIĘKI za pomoc! Macie jakąś diagnozę, jakiś sugerowany powód? W razie potrzeby chętnie przygarnę kontakt do dobrego i rozsądnego fachowca (mobilnego) - tzw "nie za miliony" - łódź jest na wodzie w porcie YKP Jadwisin. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam serdecznie Piotrek Mistral 680 "Piotruś Pan" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Zdejmij złączkę paliwową, przepustnica na max. i kręć aż zapali. Jeżeli po jakimś czasie zapali i zapracuje normalnie to będzie oznaczało, że silnik z jakiegoś powodu ,,zalewa" się. I teraz: pływak się zawiesza, albo ssanie się nie wyłącza, albo i pływak i ssanie. Jest też możliwość złej regulacji gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Miałem teraz na tapecie 25 HP 4 t jeden gaźnik , podobne objawy , gaźnik był zasyfiony po czyszczeniu wszystko ustalo O dziwo cały sezon chodził be zarzutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banioll Opublikowano 7 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Dzięki za podpowiedzi, niestety to zapewne gaźnik brakuje paliwa, ewentualnie pompka - jutro sprawdzamy. Dam znać co i jak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.