front247 Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 witam Rok temu kupiłem taki silnik ,nie było z nim wiekszych kłopotów przepływałem cały sezon..teraz zrobiłem serwis..wymiana swiecy,czyszczenie gaznika,filtr paliwa itd..oraz wymiana oleju w spodzinie...po odkreceniu korków ledwo wypłyneła szaro kremowa maż...tam juz nie było nic co przypomina olej...musiałem strykawką przepłukiwac to wd 40 i breakcleanerem zeby to troche powyplywało..jedna piana.. Domyśliłem sie ze woda musiała tam sie dosatwac i zmieszać z olejem i teraz pytanie...Gdzie sa miejsca w których to sie może dziać? Domyslam sie ze korki od oleju ...je oczywiscie wymienie wraz z uszczelkami..simmering na srubie napedowej...także go kupie i spróbuje wymienić...ale..czy gdzieś jeszcze.? Dodam że silnik podczas pracy w beczce po jakims czasie moze 3-5 minut na wodzie unosi sie taki jakby osad z oleju zmieszanego z wodą małe ilości ale jednak...jak wymieniłem wode na czysta i testoałem to jest to samo takie ciągnace sie kłaczki oleju w kolorze kawy z mlekiem. Pomożecie ogarnąć temat..? dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Znam przypadek pęknięcia obudowy przekładni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
front247 Opublikowano 13 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Znam przypadek pęknięcia obudowy przekładni. ale to nie u mnie..;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamanthel Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 z tym panem wszystko zrobisz sam (miałem ten sam problem co TY), po wymianie uszczelek wszystko wraca do normy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Uszczelnienia są: wałek sruby; wałek napędu (pod pompą wody); wejscie trzpienia zmiany biegów do spodziny. Olej zbierający się w beczce to normalka bo wraz ze spalinami 2T wydmuchuje resztki mgły olejowej zawartej w mieszance a nie spalonej w czasie pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
front247 Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 bardzo dziekuje za pomoc...:) Już zamówiłem simmeringi i bede wymieniał:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.