hadar Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Witam Szanownych Forumowiczów. Właśnie stałem się właścicielem w spadku silnika Mercury 35 HP nr 0B 149299 /usa/ typ o ile dobrze odnalazłem w sieci to LPTO z zewnętrznym podajnikiem Oleju i power trimem. Przeszukałem forum i stronę tradebit.com ale nie udało mi się odnaleźć manuala do w/w silnika. Może ktoś z forumowiczów ma dostęp albo linka do serwisówki do mojego silnika Wczoraj nas krótko próbowałem odpalić silnik i po podłączeniu razem przewodów czerwonego ,zółto czerwonego i fioletowego niestety silnik ładnie kręci ale nie odpala . Brak iskry na obydwu świecach Manetka jest OK tzn przełacznik przy zrywce i i ten w pozycji 0 manetki. Jeszce jedno czy power trim powinien działać w stacyjce w pozycji 0 Tak została z ułamanym kluczykiem kolejne pytanie stacyjka z tego linku powinna chyba być ok http://www.motorowki.pl/e-sklep/index.php?p672,uniwersalna-stacyjka-zaplonu-zam-mercury-87-17009a5-mp41070-2 pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Rozłącz kabel łączący manetkę z silnikiem i wtedy spróbuj zastartować ,, na krótko". Tzn. Ż/Czerw z czerwonym. Do zgaszenia po prostu włącz kabel manetki ;) W stacyjce jest też gaszenie ( równolegle do zrywki) a odbywa się to przeż zwarcie czar/ż z czarnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadar Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 czy chodzi i to wielozłącze które jest przy silniku? a co z filetowym nie jest potrzebny? kabelki miedzy silnikiem a manetka przedzwaniałem są ok W manetce nie mam przycisku do gaszenia. manetka Quick silver .stawiłbyn foto a nie wiem jak to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Masz temat o instrukcjach. Akurat instrukcje obsługi do Mercury są http://forum-motorowodne.pl/silniki-do-lodzi/instrukcje-obslugi-oznaczenia-silnikow/ Dalej w tym temacie o ile dobrze pamietam jest link do serwisówki. Jak dodać zdjęcie? http://forum-motorowodne.pl/sprawy-forum/dodawanie-zdjec-do-postow/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 ,,...czy chodzi i to wielozłącze które jest przy silniku?..." - dokładnie to złącze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadar Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 rozumiem że bez fioletowego kabelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Dobra, inaczej. Rozepnij złącze elektryczne silnika. Aku też. Załóż sznurek na koło zamachowe i szarpnij. Iskra powinna się pojawić. Może nawet motor odpali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadar Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 ok łopatologicznie zrozumiałem ;D pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadar Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Dziękuje wszystkim za pomoc . Sytuacja opanowana zagadał. Przyczyna łączyłem kabelki na zamontowanej starej stacyjce a ta była w pozycji off. Wystarczyło odciąć czarny i zapalił od pierwszego razu . Jeden krok do przodu Brak mu tylko wolnych obrotów ale bez wymycia gaźnika chyba się nie obejdzie. Pozdrawiam tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadar Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Mikijet naprowadziłeś mnie tym sznurkiem bo iskra była na obu świecach dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadar Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Silnik Działa wszystko super Jedno pytanie Czytałem na temat automatycznego mieszalnika oleju który mam wraz silnikiem. Opinie są różne z przewagą że dla bezpieczeństwa lepiej się go pozbyć i robić mieszankę tradycyjnie. Mieszalnik nie ma żadnego z wyjątkiem poziomu oleju czujnika czy działa .Mieszalnik ma trzy kabelki + , masa i kabelek podłączony do czujnika który jest tuż przy świecy zapłonowej. z tego miejsca odchodzą jeszcze dwa chyba do wiązki . Czy wystarczy odłączyć te kable tak aby kolejna nieczynna wiązka się nie plątała, czy jednak ten który jest podłączony do czujnika przy świecy ma znaczenie. czytając manuala nie znalazłem wyjaśnienia. I jeszcze jedno może proste Ze spodziny od strony pawęży motorówki wychodzi zaślepiona igielitowa rurka Co to jest. Pozdrawiam TomekD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Nie słyszałem aby Mercury miał problem z dozownikiem oleju. Rurka jest do podłączenia ciśnieniowego szybkosciomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.