Skocz do zawartości

Mercury 35 hp kilka pytan


hadar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Forumowiczów. Właśnie stałem się właścicielem w spadku  silnika Mercury 35 HP nr 0B 149299 /usa/ typ o ile dobrze odnalazłem w sieci to LPTO z zewnętrznym podajnikiem Oleju i power trimem. Przeszukałem forum i stronę tradebit.com ale nie udało mi się odnaleźć manuala do w/w silnika.  Może ktoś z forumowiczów ma dostęp albo linka do serwisówki do mojego silnika Wczoraj nas krótko próbowałem odpalić silnik i po podłączeniu razem przewodów czerwonego ,zółto czerwonego i fioletowego niestety silnik ładnie kręci ale nie odpala . Brak iskry na obydwu świecach Manetka jest OK tzn przełacznik przy zrywce i i ten w pozycji 0 manetki. Jeszce jedno czy power trim powinien działać w stacyjce w pozycji 0 Tak została z ułamanym kluczykiem

kolejne pytanie stacyjka z tego linku powinna chyba być ok

http://www.motorowki.pl/e-sklep/index.php?p672,uniwersalna-stacyjka-zaplonu-zam-mercury-87-17009a5-mp41070-2

pozdrawiam Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy chodzi i to wielozłącze które jest przy silniku?  a co z filetowym nie jest potrzebny? kabelki miedzy silnikiem a manetka przedzwaniałem są ok W manetce nie mam przycisku do gaszenia. manetka Quick silver .stawiłbyn foto a nie wiem jak to zrobić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz temat o instrukcjach. Akurat instrukcje obsługi do Mercury są http://forum-motorowodne.pl/silniki-do-lodzi/instrukcje-obslugi-oznaczenia-silnikow/

Dalej w tym temacie o ile dobrze pamietam jest link do serwisówki.

 

Jak dodać zdjęcie? http://forum-motorowodne.pl/sprawy-forum/dodawanie-zdjec-do-postow/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za pomoc . Sytuacja opanowana zagadał. Przyczyna łączyłem kabelki na zamontowanej starej stacyjce a ta była w pozycji off. Wystarczyło odciąć czarny i zapalił od pierwszego razu . Jeden krok do przodu Brak mu tylko wolnych obrotów ale bez wymycia gaźnika chyba się nie obejdzie. Pozdrawiam tomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik Działa wszystko super Jedno pytanie

Czytałem na temat automatycznego mieszalnika oleju który mam wraz silnikiem. Opinie są różne z przewagą że dla bezpieczeństwa lepiej się go pozbyć i robić mieszankę tradycyjnie.  Mieszalnik nie ma żadnego z wyjątkiem poziomu oleju czujnika czy  działa .Mieszalnik ma trzy kabelki + , masa i kabelek podłączony do czujnika który jest tuż przy świecy zapłonowej. z tego miejsca odchodzą jeszcze dwa chyba do wiązki . Czy wystarczy odłączyć te kable tak aby kolejna  nieczynna wiązka się nie plątała, czy jednak ten który jest podłączony do czujnika przy świecy ma znaczenie. czytając manuala nie znalazłem wyjaśnienia. I jeszcze jedno może proste Ze spodziny od strony pawęży motorówki wychodzi zaślepiona igielitowa rurka Co to jest. Pozdrawiam TomekD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...