papi3000 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Witam serdecznie mam problem z silnikiem zaburtowym Mercurym 40ELPT 40KM czterosuwem trzy cylindrowym 2003r paliwo na gaźniku. Silnik odpala i na wolnych obrotach tak gdzieś do 1/4 położenia manetki pracuje równo do momentu gdy próbuje dodać więcej gazu. Wtedy zaczyna się dławić i gaśnie. Czy macie może jakieś pomysły jaka może być tego przyczyna? Moje próby zakończyły się na: Świece sprawdzałem poprzez odłączanie fajki z każdej po kolei i silnik zaczynał pracować nierówno gdy wszystkie były podłączone to pracował równo z czego wnioskuje że pali na wszystkie cylindry. Filtr paliwa zdemontowałem i przedmuchałem lecz to nic nie dało. Słyszałem coś o trybie awaryjnym silnik w niego wchodzi gdy niema na przykład chłodzenia lub za mało oleju lecz olej i chłodzenie jest. Odłączałem klemy od akumulator żeby skasować ewentualnie ten tryb lecz nic to nie dało chyba że w ten sposób się go nie kasuje nie wiem czego jeszcze można spróbować. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.