wojtek.19 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Witam Merkury 4 km z 2010 r nie odpala, tak jak by nie dochodziło paliwo, jest odkręcone. Na wiosnę jak go wyjąłem z samochodu odpalił od razu miał odkręcony zawór z paliwem. A potem tez miał problemy ale odpalał za drugim razem. Czy może ktoś napisać jaki to może być problem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Zdejmij przewód paliwowy z gaźnika, otwórz zawór i sprawdź czy paliwo swobodnie płynie ze zbiornika. Najlepiej spuść całe paliwo do jakiegoś czystego pojemnika. 1.Jeżeli paliwo nie płynie swobodnie to może oznaczać przytkany filtr siatkowy w zbiorniku i/albo zawór. Dmuchnij w wężyk ,,pod prąd" i przeczyść zbiornik. Następnie przejdź do pkt.2 2.Jeżeli paliwo płynie swobodnie to problem będzie w gaźniku. W komorze pływakowej powinieneś mieć śrubę spustową. Podłóż jakąś białą bibułę, odkręć śrubę i zrzuć całe paliwo z komory. Na bibule będziesz widział czy są nieczystości. Aby uniknąć takich problemów to dobrze jest założyć mały filtr na drodze między zaworem a gaźnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.19 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 witam dzieki a jak wyglad ta sruba spustowa przy gazniku? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucyfer Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 W jakim stenie są świece zapłonowe? Kiedy były wymieniane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.19 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Swieca ok nawet zakladalem nowa , i jak zmieniałem to były suche, czy ja zdejme wezyk przy gazniku to musze krecic szarpanka zeby poplynelo paliwo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Dlaczego podajesz jaki to motor 2T czy 4T? Bez kręcenia szarpanką paliwo powinno lecieć swobodnie po otwarciu kranika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.19 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 dzieki za informacje bede sprawdzal a motor to 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.