wojtek.19 Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Witam Proszę o info co jest przyczyna ze w mercurym 6 z wewnętrznym zbiornikiem nie zasysa paliwa jak mu podam z zbiornika zewnętrznego z pompka to pali od razu. I później pali tez z wewnętrznego. Tak jakby ciężko miał zaciagnac paliwo. pozdrweaim i proszę o pomoc wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jans Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Wewnetrzny też powinien mieć pompkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.19 Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 ale gdzie szukałem i nie ma mam yamahe 4 tam jest a tu proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jans Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Sorry myslałem że chodzi o wewnetrzny na łodzi a nie w silniku. W małych silnikach były z reguły opadowe z kranikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.19 Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 ale czy jest na to rada ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Przełącznik, sprawdź w jakim położeniu ma być przy odpiętym zbiorniku zewntrznym. Masz trzy pozycje. Zamknięty, zamknięty zbiornik zewnętrzny a otwarty wewnętrzny i zamknięty zbiornik wewnętrzny a otwarty zewnętrzny. Jeżeli, któryś z otwartych zbiorników jest pusty to gaźnik zamiast paliwa będzie zasysał powietrze z pustego zbiornika. Będzie miał lżej. W silnikach z możliwością podpięcia zbiornika zewnętrznego musi być pomka paliwowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.19 Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Mam dwa położenia w dół to jest wewnętrzny a bok zewnętrzny , pompki przy silniku nie mogę zlokalizować. proszę o dalsza pomoc. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Zbiornik wewnętrzny jest podobno tylko w modelu 4HP. Pompka paliwowa na załączonym rys. SSanie do pierwszego rozruchu uruchamiasz? Cały system na podanych stronach. http://www.boats.net/parts/search/Merc2/Mercury/6%20%284-STROKE%29/0R067090%20THRU%200R411837/Integral%20Fuel%20Tank%2C%204%20Horsepower/parts.html http://www.boats.net/parts/search/Merc2/Mercury/6%20%284-STROKE%29/0R067090%20THRU%200R411837/Fuel%20System/parts.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.19 Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 ale z tego by wynikała ze ta pompka była by do wymiany ? tylko, że jak już mu podam paliwo z zewnętrznego i odłączę to odpala z wewnętrznego i jak dopiero dłużej postoi, paliwo spadnie to wtedy ma problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 To trochę dziwne bo poziom paliwa w komorze pływakowej nie powinien opadać i nawet jak odetniesz paliwo z obydwóch zbiorników to powinien odpalać na paliwie z gaźnika. Jedynym rozsądnym wytłumaczeniem tego przypadku jest brak ,,ssania". Samo wysunięcie ,,wajchy" nie oznacza jego uruchomienia! Klapa przymykająca gardziel musi się zamknąć. Oczywiście pomijam nieszczelność komory pływakowej i przechylanie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.19 Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 z tego co się dowiedziałem telefonicznie w serwisie to podobno trzeba przeczyscic linie paliwowa tylko dlaczego sie z zbiornika zewn. Miałem już kilka silnikow tego typu i z trzema miałem podobne problemy i tylko z mercurym z yamaha ani razu. Silnik przeważnie stoi pionowo pod lekkim nachyleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Na wszelki wypadek zajrzyj do zbiorniczka na silniku czy nie jakichś stałych nieczystości. Zdejmij wężyk z króćca i dmuchnij w zbiorniczek pod prąd. A, że tak się spytam, czy odkręcasz odpowietrznik na zbiorniczku przed pływaniem? Sprawdź też , wtedy gdy nie chce zapalić na paliwie ze zbiorniczka, czy zdejmując korek i odczekaniu 1min. silnik się odezwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.19 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 odkręcam odpowietrznik, może zdjąć wężyk przy gaźniku i dmuchnąć kompresorem ? tylko jakby był zapchany to po odpaleniu z zbiornika zewn. chyba tez by nie chodzil. tak jak pisałem odpale go z z zewn. odlacze i później gasze i uruchamiam bez problemu. jak długo postoi to plaiwo schodzi i ciężko mu zasac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.