enzo Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 witam, koniec sezonu i awaria :(. napoczatku OK, odpalilem , zagadal za drugim razem. pomalutku na akwen. zwiekszam predkosc. w pewnej chwili, silnik stracil moc. odpuscilem , dalem na luz. zgasilem. ponownie odpalilem, na obroty i zonk. manetka na maxa. lodz w slizgu ale jak by wolniej, bez "ikry". wczesniej okolo 70 km/h a teraz ledwo 50 km/h. zdejmuje czapke i jeden przewod jest pekniety. wymienilem go. silnik pali, wchodzi na obroty, plyne okolo 50 km/h. raz na jakis czas cos odblokowuje i lodz osiaga prawie 70 km/h. trwa to okolo 15-30 sek po czym predkosc spada. ciagnac zabawke lub kneeboarda - masakra. >:D pls o porade . co jeszcze sprawdzic . dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enzo Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 zadnych pomyslow!? wymontowalem element, sprawdzilem. uszczelki OK, membranki przylegaja idealnie. po zmontowaniu bez zmian. startuje, ale maksymalna moc osiaga "skokami". plynalem dobre 30 sek prawie 67km/h. po wyrzuceniu na luz ponowne wejscie na obroty to juz szarpanie. plyne okolo 50 km/h, nagle ponad 60 km/h, kilka sekund i ponownie 50 km/h . o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Zabierz "pomocnika" na okręt-posadz go koło silnika z tyłu i daj mu do łapy "gruszkę"-pompkę do paliwa. Rozgrzej na luzie motor i potem daj mu w rure popły na maxa jak zacznie sie silnik dusić "pomocniK" niech podpompuje paliwo...najlepiej gdyby pomocnik trzymał w łapie gruchę by mial wyczucie czy gruch jest twarda...lub niech ja naciska---jak motor bedzie chwytal obroty-znaczy cosik z paliwem...otwórz oczy sprawdz szczelnosc połaczen _opaski-pierdłulki / ZOBACZ CZY OTWOREK ODPOWIETRZAJĘCY JEST DROZNY/- Powodzenia Janek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Odkręc komorę pływakową gazników może byc osad / biały jak talk-wyczyśc/ Sprawdż filter paliwa-Pobaw sie -znajdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mil81 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 U mnie zapychała się dysza wysokich obrotów. Po wyczyszczeniu gaźnika i przedmuchaniu dyszy problem zniknął. Objawy miałem identyczne jak ty i też byłem sceptyczny, no bo jak zapchana dysza, to cały czas by się muli, rzeczywistość jeszcze raz mnie zaskoczyła. Polecam sprawdzić dyszę wysokich obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.