marakesh1986 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Witam forumowiczów Kolega z przystani ma problem z silnikiem Mercury 90 2suw na gaźnikach. Mianowicie problem polega na tym, że podczas płynięcia w ślizgu po chwili silnik słabnie (najpierw pracuje na dwa a potem na jeden cylinder). Podczas płynięcia w ślizgu została sprawdzona iskra lampom błyskową - na każdym cylindrze iskra jest. Wymienione zostały wszystkie przewody paliwowe - od zbiornika do pompy (pompa paliwa także zregenerowana - na częściach quicksilver) do filtra (filtr również nowy - oryginał) i od filtra do wszystkich gaźników. Rozebrane również zostały gaźniki - wszystkie czyste, wysokości pływaków prawidłowe. Jedyne co przynosi efekt to podczas płynięcia wciśniecie pompeczki wzbogacenia.Wymienione zostały również siemernigi na wale - góra i dół. Poniżej link do filmiku jak to wygląda. Proszę was o pomoc w zdiagnozowaniu i rozwiązaniu tego problemu. Dziękuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Pompa paliwa moim zdaniem. To że zregenerowana to nie znaczy że skutecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Może napęd pompki słabnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marakesh1986 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Pompka paliwa była podmieniona z innego silnika w pełni sprawnego i efekt był taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 A przypadkiem on nie wchodzi w tryb awaryjny ? Może coś z chłodzeniem ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Swoją pompkę podstaw do silnika w pełni sprawnego. U ciebie może napęd pompki być słaby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marakesh1986 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Chłodzenie ma bardzo dobre, od razu pełny wypływ pod ciśnieniem z odpływu kontrolnego. Własnie jak podnieniłem swoją pompę paliwa było to samo, jak sciągłem wężyk na tłoczenie pompy i odpaliłem silnik to paliwem pryska. Wydaje mi się, że jakby wchodził w tryb awaryjny to powinien odcinać iskrę A nie paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 W trybie awaryjnym elektronika zazwyczaj zdejmuje obroty . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 W trybie awaryjnym dochodzą jeszcze alarmy dźwiękowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marakesh1986 Opublikowano 23 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 Nie występują sygnały dźwiękowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeusekpl Opublikowano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2020 Mi to wygląda na dalszy problem z gaźnikami . A może przelewy gdzieś przytkane? Rozebrałem jeszcze raz gaźniki i dobrze obejrzał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 A moze sie przyciera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powolny Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Dwusuwy (w innych zastosowaniach ) ,mają podobny problem jak dysze i kanały w gaźniku zarosną od oleju z mieszanki . Wyczyścić to można tylko w myjce ultradźwiękowej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 ,,...Własnie jak podnieniłem swoją pompę paliwa było to samo,..." Podmieniłeś swoją pompę?.?.? Zamontowałeś swoją pompę do silnika kolegi czy pompę z silnika kolegi do swojego? Wbrew pozorom to robi znaczną różnicę w diagnozie. 1. Twoja pompa na silniku kolegi - sprawdzenie Twojej pompy 2. Pompa z silnika kolegi na Twoim silniku- sprawdzenie napędu Twojej pompy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marakesh1986 Opublikowano 12 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Zamontowwałem swoją pompę w silniku kolegi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.