Skocz do zawartości

Mercury F 60ELPT EFI power trim


andreas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów !

Niedawno nabyłem  nowy Mercury 60 4T. Już jest zamontowany na pawęży.Podłączyłem wszystko zgodnie z instrukcją i właściwie wszystko funkcjonuje.Jedynie z power trimem nie mogę się dogadać:tj powinien być dwustopniowy,wolny trim i dalej szybszy podnoszenie.W całym zakresie jest tylko szybsze podnoszenie.Poza tym wskaźnik SMART CRAFT nie pokazuje stopnia wychylenia.Może ktoś coś wie na ten temat.Silnik jest na gwarancji.Czy któryś z kolegów ma Qucksilwer 470,potrzebuję paru informacji na temat śruby itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Co do smart craft to ze wskazań trymu chyba nici a wolny trym powinien przechylać silnik do ok. 20 stopni a potem już szybciej . Zawory wewnątrz power trim to dość skomplikowany system. Lepiej reklamuj sprawę bo może się okazać, że zawór  bezpieczeństwa też coś nie halo i przy uderzeniu w przeszkodę pod wodą stracisz co najmniej spodzinę.

Schowek01.jpg.c99e169976e8678eb28ebf6ed6683282.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 7 lat później...

Celowo odświeżam żeby nie zakładać nowego wątku.

Nabyłem silnik Mercury 60PT4S 60hp EFI.

Myślę że ogarniam całą instalację z wyjątkiem jednego kabelka od trym sender.

 

Gdzie go wpiąć do instalacji idącej do manetki??

Przy głównym złączu silnika nie wychodzą Mi żadne kable do wpięcia, przy silniku również.

Czy mam ciągnąć osobny kabel?

Z tym że już przy kablu oznaczonym wskaźniki(Gauges), biało brązowy kabelek do zegara jest wyprowadzony.

Manetka topowa mercury 4500.

ktoś coś podpowie?

trim.jpg.e8c170cf1a52aaa9e3e76b0193850b76.jpg

trim1.jpg.0d1d95be44ab1af2fd76172bb4b49f13.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Porobiłem zdjęcia i :

 

1. z wiązki wychodzą takie kabel do manetki(biało niebieski)

2. To będzie do zrywki? Czarny i czarno żółty

3. Podłączenie liczników jedyny kabel na kostce ( jest 10 Pin).

 

przy kablach od licznika mam zaizolowane wolne przewody oil i temp. wody

Co o tym sądzisz?

Wstawiam dodatkowe zdjęcie złączki 10 pin do liczników

Biało brązowy oznaczony jako trim przechodzi w zółty w głównej wiązce.

 

Edit;

Chyba najprościej będzie odciąć żółty i pociągnąć nowy kabelek od trim sender?

Mam manual z 2002 rok, ale mój silnik 2006 rok i nie do końca się pokrywa instalacja.

 

 

 

 

 

1610700741902.jpg.76a4475b879cd87172ba0197881db7a5.jpg

1610700741900.jpg.52150399b5002bd475672313426f7421.jpg

1610700741895.jpg.f9bd21c2407d26861865b697b6089471.jpg

1610700741889.jpg.35707a72849c9d12f81e5cef13977506.jpg

1610700741882.jpg.00689701f9d8fb7e03ff6deab8e01d1d.jpg

1610702000320.jpg.934c4532ca10cad1c5e29a95b1102afa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...