andreas Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Witam kolegów ! Niedawno nabyłem nowy Mercury 60 4T. Już jest zamontowany na pawęży.Podłączyłem wszystko zgodnie z instrukcją i właściwie wszystko funkcjonuje.Jedynie z power trimem nie mogę się dogadać:tj powinien być dwustopniowy,wolny trim i dalej szybszy podnoszenie.W całym zakresie jest tylko szybsze podnoszenie.Poza tym wskaźnik SMART CRAFT nie pokazuje stopnia wychylenia.Może ktoś coś wie na ten temat.Silnik jest na gwarancji.Czy któryś z kolegów ma Qucksilwer 470,potrzebuję paru informacji na temat śruby itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Powinno być dwustopniowo, wskaźnik automatycznie powinien pokazywać wartość trymu podczas pracy, nawet jak jest ustawiony na inne wskazanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andreas Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 wskaźnik właśnie tego nie robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 To reklamuj, nie powinno tak być... :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 wskaźnik właśnie tego nie robi. jak to nie robi ? robi . ja mam w tym miejscu ustawioną tem. silnika ale jak ruszę trymem to automatycznie się przełącza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andreas Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 no wlaśnie tak jest:nie przeskakuje na trimi nie pokazuje żadnych zmian przy trymowaniu i nie ma dwustopniowiści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 dwustopniowość musi być , no trzeba reklamować ...coś jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 A pod ogon mu zaglądałeś? Ma takie cóś ? : http://www.boats.net/parts/detail/merc/M-821400A%202.html Bo ten gadźet jest dodawany opcjonalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andreas Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Trim sender jest.Nawet rozłączyłem kabelek brązowo-biały i sprawdziłem oporność przy podnoszeniu,i zmienia się.Bez wyświetlacza SMART CRAFT też powinien trymować dwustopniowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Co do smart craft to ze wskazań trymu chyba nici a wolny trym powinien przechylać silnik do ok. 20 stopni a potem już szybciej . Zawory wewnątrz power trim to dość skomplikowany system. Lepiej reklamuj sprawę bo może się okazać, że zawór bezpieczeństwa też coś nie halo i przy uderzeniu w przeszkodę pod wodą stracisz co najmniej spodzinę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andreas Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 temperaturę silnika jednak wskazuje.Po uruchomieniu powoli rośnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Nie wiem jakie masz budziki cyfrowe czy analogowe . Multizegar czy osobne zegarki dla tacho , temp itd. trochę dodałem do poprzedniego postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andreas Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Jest tylko multizegar.Myślę że najlepiej jak skontaktuję się z serwisem.Nie będę nic dalej samemu grzebał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andreas Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Sprawa power trimm częściowo się wyjaśniła.Multizegar SMART CRAFT musi mieć czujnik trymu cyfrowy(trzy kabelki),a na moim silniku zamontowany jest analogowy(dwa kabelki).Niestety trzeba będzie kupić odpowiedni kit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Jest kilka systemów i wskażników. Nie wiem jakie urządzenia masz. Przykładowy schemat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabblo_lodz Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 Celowo odświeżam żeby nie zakładać nowego wątku. Nabyłem silnik Mercury 60PT4S 60hp EFI. Myślę że ogarniam całą instalację z wyjątkiem jednego kabelka od trym sender. Gdzie go wpiąć do instalacji idącej do manetki?? Przy głównym złączu silnika nie wychodzą Mi żadne kable do wpięcia, przy silniku również. Czy mam ciągnąć osobny kabel? Z tym że już przy kablu oznaczonym wskaźniki(Gauges), biało brązowy kabelek do zegara jest wyprowadzony. Manetka topowa mercury 4500. ktoś coś podpowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 A jakie masz złącza przy manetce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beny72 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 Jutro mogę coś podpowiedzieć jak przy swoim zobaczę.Pytanie ile przewodów w wiązce z silnika do manetki leci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabblo_lodz Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 Jutro wstawię zdjęcia. Ale na pewno przy manetce mam dwa razy żółty to chyba zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu, oraz 3 kable od przełącznika trymu, w tym jeden również biało brązowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 No to musisz ciągnąć biało brązowy z przyłącza 5 wtykowego przy manetce do silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabblo_lodz Opublikowano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 Ok. Porobiłem zdjęcia i : 1. z wiązki wychodzą takie kabel do manetki(biało niebieski) 2. To będzie do zrywki? Czarny i czarno żółty 3. Podłączenie liczników jedyny kabel na kostce ( jest 10 Pin). przy kablach od licznika mam zaizolowane wolne przewody oil i temp. wody Co o tym sądzisz? Wstawiam dodatkowe zdjęcie złączki 10 pin do liczników Biało brązowy oznaczony jako trim przechodzi w zółty w głównej wiązce. Edit; Chyba najprościej będzie odciąć żółty i pociągnąć nowy kabelek od trim sender? Mam manual z 2002 rok, ale mój silnik 2006 rok i nie do końca się pokrywa instalacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beny72 Opublikowano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 Z wiązki silnika za wtyczką musisz mieć brązowo-bały.Od wtyczki ma około 10cm długości. Ile przewodów ma wiązka do manetki od silnika????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabblo_lodz Opublikowano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 No właśnie nie mam. Wtyk od wiązki do podpięcia do silnika mam 14 pin. Wstawiłem zdjęcie od strony silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beny72 Opublikowano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 W wiązce na silniku jest przewód do czujnika trymu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabblo_lodz Opublikowano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 ok, idę szukać i zrobię zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.