ceemack Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 witam wszystkich motorowodniaków!! mam oto taki problem kupiłem w/w silnik o mocy 50 KM z roku 71 czterocylindrowy, z relacji poprzedniego właściciela- chodził do końca, do tego ma sterociąg oraz zbiornik cisnieniowy.Zanim go nabyłem przestał nie używany ze 4 lata. Postanowiłem go przeczyszczic , na pierwszy ogień poszła pompka paliwa , wszystko w srodku zostało wyczyszczone później gaźniki. Nie uwierzycie ile sie tam syfu uzbierało. A teraz do rzeczy silnik łapie pochodzi chwile i gasnie, nie mozna go wkrecic na obroty tak jakby mu paliwa brakowało. Dodam ze w pompce paliwa tej z membrana wymieniłem zaworki te podciśnieniowe na inne o tych samych wymiarach bo ori były zżarte przez rdzę. Macie moze jakąś rade ?? zapytam jeszce opara rzeczy 1 Jaki węzyk powinien isc do gornego krócca pompki, ten od zasilania paliwem czy ten od gazników??? (pytam bo mozę tu coś namieszane) 2 manetka strociagu ta od gazu gdzie powinna byc podczepiona bo u mnie jest podczepiona pod to cięgno które jest wyzej na silniku (patrzac z góry jest ona jako pierwsza) jesli macie jakies rady to pomózniec ogarnąc mi ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Co do pierwszego pytania to musisz dać fotkę. A drugie jest proste, poruszaj cięgłem i zobacz czy dodaje gazu czy włącza bieg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceemack Opublikowano 1 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 fotkę zapodałem z aukcji ale mam taka samą pompkę http://www.aukcjoner.pl/gallery/010550464-.html#I3 chodzi mi o te 2 wężyki, który ten górny czy dolny ma isc do gaźników?? mam jeszce jedno pytanie bo porozkręcałem i poczyściłem gaźniki i powykręcałem wszystkie srubi jak to teraz ustawić by w miarę chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 nie wiem czy dotyczy to twojego silnika równie,ż ale w moim mercu, w gażniku jest kilka śrubek których absolutnie nie można wykręcać.o ile sie nie myle to jakieś ustawienia fabryczne tam są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceemack Opublikowano 8 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 w końcu silnik odpalił dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 napisz dla potomnych co było przyczyną problemów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceemack Opublikowano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 napisz dla potomnych co było przyczyną problemów... szczerze powiedziawszy to sam nie wiem... ,jak pisałem wszystko rozebrałem i poczysciłem , wymieniłem zaworki w pompce paliwa, poczatkowo silnik tylko zapalał i gasł , ale z czasem zaczął dłuzej działac po odpaleniu i tak mu zostało... teraz pali od strzała. Silnik kupiłem w szwecji wraz z łajbą, od typa który miał chęci ja wyremontować wraz z silnikiem , ale nie dał rady . Nie dopisałem wczesniej ze poizolowałem wszelakiej masci kable oprocz wn bo poprzedni własciciel zaizolował je tasmą do klejenia kartonowych pudeł , takze szczerze powiedziawszy nie wiem co było przyczyna ze odpalał i gasł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.