MrZibi Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 No żesz ku.wa >:( Zastanawiam się w jaki sposób serwisy motorowodne otrzymują autoryzację na naprawę silników Mercury i od kogo???? - PARKER Poland????? Potrzebuję naprawić trym w silniku, a konkretnie wymienić uszczelniacze. Czyli potrzebne jest rozebranie (rozkręcenie) siłownika. Namierzyłem serwis który chciał to zrobić. Przyjechali ze śrubokrętem obcążkami i dobrymi chęciami. Rozkręcili trym ale siłownika już nie mogli bo nie mieli klucza, takiego jak do diaksa ale większego. Mechanicy z troską powiedzieli, że gdyby cały trym w komplecie znalazł się u nich w warsztacie to coś mogliby poradzić. Pewnie młotek i pobijak ;D A czy części macie, zapytałem. Do Yamahy mamy a Mercurego nie! Oczywiście w Parkerze też nie ma uszczelniaczy ani zestawu naprawczego. Dodam, że te komponenty występują w silnikach od 135KM aż do 300KM więc nie jest to jakieś indywidualne zapotrzebowanie. Reasumując; żaden serwis w Warszawie nie ma klucza do rozkręcenie siłownika trymu, żaden serwis w Warszawie nie ma testera do silników Mercury. Wnoszę, że silniki z zaawansowaną elektroniką są naprawiane tak jak kiedyś Syrenki i Fiaty. Oko, ucho "fachowca" i młotek ;D ;D ;D Polska to jednak zacofany kraj :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Zibi ,że tak powiem Ameryki nie odkryłeś, kilka lat temu miałem ten sam problem ze swoim silnikiem i też z trymem. Wtedy "mój" serwis też nie miał oryginalnego klucza ,a chłopaki pracowali na własnoręcznie wykonanym. O oringach tez trzeba zapomnieć, nie maja ich po dzień dzisiejszy na tzw. półce, ja poprosiłem kumpla i On mi to zakupił na boats.net'cie . Kilka lat temu szukałem po necie klucza do trymu ,oczywiście są bo za wielką wodą wszystko jest i w innych cenach niż u nas w Europie, ale nie kupiłem . W tym roku wymieniałem uszczelniacze , wymontowałem trym i zawiozłem do serwisu. Naprawa trwała 5 dni a koszt to 500zł, oczywiście części były moje, Oni dali tylko robociznę . Drobne naprawy a do takich zaliczam właśnie wymianę oringów uszczelniających chyba trzeba wykonywać we własnym zakresie, ale masz rację kurwica człowieka ogarnia jak patrzy na wszechobecną indolencję . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrZibi Opublikowano 12 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Czyli nie tylko w stolicy są pseudo fachowcy. Dla osłody powiem, że elementy do magistrali Smart Craft również niedostępne w Polsce dotarły z Belgii w ciągu trzech dni. 8) A może Kolega "andretoja" podpowie Firmie Parker aby zrobili audyt w autoryzowanych serwisach i zmusili ich do posiadania właściwych narzędzi, właściwej wiedzy lub odebrali autoryzację. Chodzi o te serwisy które Parker poleca jako mogące sprzedać detalicznie części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Mi pomogła firma od regeneracji siłowników, rozkręcili siłownik i dobrali uszczelnienie w trymie ale to był Johnson, znam przypadek ze Szczecina naprawy - trymu wymiany uszczelnień w mercurym więc ktoś to robi ^-^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrZibi Opublikowano 12 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Dzięki, ale do Szczecina mam tylko dzień drogi z łódką. Więc trochę to daleko. Prościej będzie podorabiać klucze i naprawić co trzeba. Pewnie kluczy to i w Parkerze nie ma ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.