Mikone Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Witam jestem początkujący w temacie silników zabiegowych i za bardzo nie orientuje się w obsłudze i działaniu a wiec pokoleji jestem szczęśliwym posiadaczem silnika mercury 35 hp 2 t w dniu dzisiejszym wziąłem się za wymianę wirnika pompy wody co za tym idzie trzeba było zdemontować spod co okazało się nie być problemem po wymontowaniu pompy uszczelek oringów wirnika bezproblemowo złożyłem całość ... przy demontażu spodu nie potrzebnie zdjąłem cześć która znalazłem w internecie jako cam reverse locking cześć jest plastikowa koloru czarnego i wydaje mi się ze jest to cześć odpowiedzialna za zmianę biegów i zaowazylem ze zakres jej pracy na wieloklinie jest ograniczony wiec nie jest obojętne jak ja założę przy składaniu całości wiec pytanie tyczy się tego Co to za cześć za co jest odpowiedzialna w którym momencie pracy wieloklina ja nasunąć na niego oraz w jakiej pozycji ustawiony ma być ten element podczas składania z reszta silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Ta część odpowiada za blokadę podnoszenia silnika. Silnik ma być zablokowany na neutralu i wstecznym. Zwolnienie blokady tylko na biegu naprzód. Ćwicz teraz zagadnienie aż pojmiesz jakie to proste. Od zaczepów schodzi na dół taki pręt ślizgający się po krzywce na tej części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz Balcerzak Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Dlaczego ma być zablokowany na neutralu i wsteczny o nie tylko na wstecznym, pytam ponieważ przy swoim mam ustawioną blokadę tylko na wstecznym Przepływając przez płyciznę czy jakieś kamory na rzece wrzucam na netiral nie gasząc silnika żeby nie uszkodzić śruby a silnik podnosząc się na przeszkodach jakoś przechodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Bo jak będziesz chciał użyć szarpanki to silnik będzie się podnosił ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Mam w 3 różnych silnikach to samo: blokują się wyłącznie na wstecznym. Żeby podniesć silnik musiałbym wrzucać bieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Bieg na przód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikone Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Problem rozwiązany jest tak jak pisze mikijet luz i wsteka blokuje się a do przodu jedyna rozblokowany trochę pokombinować przy ustawianiu i da się zrobić dzięki wielkie za pomoc bez wytłumaczenia tematu bym nie poradził sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.