_kms_ Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Witam wszystkich Jestem zielony, rok temu kupiłem silnik jak na zdęciach. Widać dość mocną korozję w trzech miejscach, co z tym dalej robić. Dodam że silnik pracuje bez zarzutu pali od pierwszego strzału i nie ma z nim żadnych ale to żadnych problemów. Proszę o jakieś rady Robić coś samemu czy szukać jakiejś firmy, jak tak to jakiej?? :( :( :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Dziwna ta korozja. Anody są i tak pożarlo. Najlepiej wymienić te elementy na na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Anody zabezpieczają alu. Tutaj pracują prawidłowo. Korozja dobrała się tylko do żelastwa. Ocynk szlag trafił a dalej to już miała z górki. Silnik musiał być używany w dobrze zasolonej wodzie bez dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego. A może był traktowany kwasem szczawiowym i źle splukany??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 mam silnik z podobnych lat dokładniej 2002r natomiast nie mam żadnych śladów korozji więc jest coś dziwnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_kms_ Opublikowano 25 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 ok Więc jak nazywają się elementy do wymiany czy wymiana jest to mocno trudne ? możne dać silnik do jakiejś firmy niech się tym zajmie ?? Jestem z Zambrowa, 100 km od warszawy , 70 od Białegostoku od Piszu 90 km proszę o jakieś porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_kms_ Opublikowano 25 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Anody zabezpieczają alu. Tutaj pracują prawidłowo. Korozja dobrała się tylko do żelastwa. Ocynk szlag trafił a dalej to już miała z górki. Silnik musiał być używany w dobrze zasolonej wodzie bez dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego. A może był traktowany kwasem szczawiowym i źle splukany??? silnik pływał w słodkiej wodzie :( jak go kupiłem to były już oznaki korozji ale przez rok to poleciało strasznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Tak się zastanawiam, czy nie bez znaczenia jest tu fakt, że silnik jest zamontowany na stalowym uchwycie... to mi podpada pod korozję elektrochemiczną. Zrobiło się ogniwo i amciało że eh... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Jaki smar był używany do przesmarowania sterociągu i innych ruchomych elementów zawieszenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_kms_ Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 No ale co z tym teraz robić ??? wymieniać te elementy?? Może ktoś poleci jakiegoś mechanika lub zakład który by się tym zajął :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 można niektóre elementy wypiaskować i pomalować:) a śruby to tylko wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.