bartxt Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Witam :) Czy ktos jest mi wstanie dac stosowne istrukcje jak prawidlowo przeprowadzic wymiane plynu w układzie trymu. -Jaki płyn, Ile i jak??? Do tej pory przeprowadzałem wymiane w zaburtowcu na 1 silowniku i wlewalem ATF. Było ok ;) Tutaj po barwie widze ze jest coś innego tylko czy koniecznie musi być Q.S??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartxt Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Tutaj podobnie?? :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Cały wic w dobrym odpowietrzeniu. Po spuszczeniu płynu wlewasz świeży ATF do zbiornika pod pompą i podnosisz Zetkę ( elektrycznie) . Kontrolujesz poziom płynu w zbiorniku dolewając w miarę podnoszenia zetki. Jak już układ będzie zapełniony to trzeba trochę odczekać aż płyn się ,,uspokoi/odpowietrzy" . Na pewno jego poziom się obniży. Wyrównujesz poziom i przeganiasz płyn podnosząc i opuszczając zetkę kilka razy. Uwaga na temperaturę silnika. Wysoki pobór prądu to także grzanie się uzwojeń. Jak poziom się nie zmienia to znaczy że jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartxt Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Temat powraca z wiosna ;) Pytanie tylko jak prawidlowo spuscic stary plyn . Odkrecajac węze na siłownikach czy powrotny przy pompie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartxt Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 No i ogarnalem :D Ale roboty z tym co nie miara :P Wymontowalem pompe, wylalem stara" zielona mazię" ,wymylem zbiornik,rozebralem pompe wszytkie kanaly wymylem ,przelalem nowym plynem, mocowanie pompy zakonserwowlem, zasniedziale styki przerywaczy oczyscilem i przesmarowalem. Weze przy silownikach odkrecalem z dusza na ramienu ,ale szczesliwie sie udalo. wezyki przepukane, silowniki zdjete i przeplukane. Zapaskudzona wykładzina pod pompa ślni czystoscia. Poskrecalem wszytko do kupy zlałem ATF odpowietrzylem kalamidki przy zetce przesmarowalem. I co ;) I trym hula ze aż miło ;D Nawet jak juz puszcze przycisk to jeszcze z rozpedu sie podnosi Kupa roboty ,ale satysfakcja ogromna :D :-\ dzieki za wskzówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 ,,..Nawet jak juz puszcze przycisk to jeszcze z rozpedu sie podnosi.." to znaczy, że w płynie jest powietrze. Ciecz, jak wszem i wobec wiadomo, jest nieściśliwa i układy hydraulicze powinny się zachowywać tak jak mechaniczne. Jeżeli chodzi o bezwaładność oczywiście. Nastawa = odpowiedź bez ,,pływania układu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartxt Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 czyli kierujac sie Twoja mysla to jeszcze troche potrwa ,by sie dobrze odpowietrzyl??? Robilem tak jak sugrowales. Jak w zbiorniczku zrobila sie czerwona piana to poczekalem az sie wyklaruje i probowalem jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Trzeba zawsze odczekać aż się piana wyklaruje tak aż do otrzymywania klarownego płynu po przepompowywaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.