zeusekpl Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Panowie bo mi już ręce opadają. Wszystkie przewody nowe, zaciśnięte opaskami ślimakowymi lub opaskami, a w zaznaczonym na zdjęciu miejscu pojawia się na wolnych obrotach powietrze no i po paru min silnik gaśnie. Niby membrany obejrzałem w pompce i są całe ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeusekpl Opublikowano 4 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Czy ten zestaw się do czegoś nadaje czy lepiej kupić droższy ? https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-pompy-paliwa-mercury-80-hp-8766737645?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeusekpl Opublikowano 4 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 A może mi ktoś z was podesłać ustawienia pływaków 1-2-3, bo wydaje mi się że 1 blokuje i dlatego taksie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pixel_2 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Trytka jako opaska na przewodach paliwowych... masakra. Sprawdź wszystkie złącza aż do zbiornika paliwa. Odpowietrznik zbiornika też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeusekpl Opublikowano 4 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Sprawdzone , wszystkie przewody nowe dziś kupione , pominelem opaski wszystkie same opaski ślimakowe zostały. Zauważyłem że jak pompuje gruszka to nie jestem wstanie napełnić filtra paliwa w 100% tylko w 80% potem on się robi pusty i silnik gaśnie po 5-7min . Mam wrażenie że coś może być z pływakiem na 1 gazniku. Kiedyś miałem Johnsona i zygal paliwem z 1 to był pływak za wysoko, potem przegielem go w dół to gasł na wolnych bo 2 nie napełniał się paliwem . Dopiero jak ustawiłem na serwisowke to silnik dzial jak należy . Może tutaj jest podobny problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 A nie masz czasem problemów z wolnymi obrotami? Powietrze w okolicach pompy paliwa (gdy wszystko inne sprawdzone) może świadczyć o uszkodzonej membranie pompującej. Wtedy pompa nie da rady ciągnąć paliwa a co już zaciągnie to może zalewać cylinder z którego idzie ciśnienie do pracy pompy. Osobiście polecam zestawy naprawcze firmy jak podałeś w linku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.