leon Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 potrzebuje Panowie kilka info na temat takiego mercurego. 1.w spodzinie ma zielony olej(wyglada jak smarki w podczas kataru;]), czy spotkaliscie się z takim?chcę zamienić na identyczny lub podobny i szukam info co to moze byc. 2.potrzebuje przeczyscic gazniki,prosze o porady jak sie za to zabrac, 3. wymiana oleju w power trymie.co jak z czym ugryzć. 4.silnik ma zamontowany ,,mieszalnik,, oleju.jak sprawdzic czy działa poprawnie albo ew. jak go ominąć? reszta wyjdzie w praniu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 A ten silnik to ma jakiś rocznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 To jest 94 rok.dokladnie taki jak ten: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Jest trochę roboty zwłaszcza z gaźnikami. Jeżeli nigdy tego nie robiłeś to poproś o pomoc jakiegoś mechanika. Przez net ciężko łopatologicznie tłumaczyć. Ściągnij sobie manuala : http://boatinfo.no/lib/mercury/manuals/70-75-80-90-100-115.html#/0 Czy olej z dozownika jest podawany? Na wejściu do pompki paliwowej jest trójnik, do którego jest wpięty węzyk olejowy. Przygotuj mieszankę 1:50 (olej:paliwo). Zdejmij węzyk olejowy z trójnika. Zaślep otwarty trójnik (np. zaciśniętym wężykiem) Uruchom silnik i obserwuj czy z wężyka olejowego jest wyciskany olej (kroplowo). Jeżeli tak to jest o.k. Możesz ew. sprawdzić czy ustawienie zaworu pompy olejowej jest zgodne z manualem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sparkson Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Jesli chodzi o olej w power trim'ie to ja w swoje Yamasze robilem tak: najpierw silnik do gory i zabezpieczenie go w pozycji serwisowe, nastepnie odpiecie silownika od łoza silnika. Potem odkrecilem srube do napelniania oraz spuszczania oleju i zacząłem "jezdzic" silownikiem gora-dół az olej wyciekł, co prawda w 100% sie go nie pozbedzies, dlatego mozna jeszcze odkrecic przewody hydrauliczne i ponowic operacje. Nastepnie zakrecilem śrubę spustowa, a przez górna zaczałem wlewac olej. Wazne jest aby podczas wlewania podjezdzac silownikiem do gory poniewaz wtedy zwieksza sie pojemnosc ukladu i wchodzi odpowiednia ilosc oleju. Ostatnim etapem, gdy juz nie jestesmy w stanie wlac wiecej oleju jest ponowna praca gora dol- kilkanascie razy aby odpowietrzyc uklad, i uzupelnienie ew braku. Ogolnie caly proces jest podobny do odpowietrzania przekladni kierowniczej w aucie, co tez potwierdzil serwis do ktorego dzwonilem. A takie coś znalazłem nt napełniania w swojej instrukcji: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 dzieki wielkie jak tylko cieplej sie zrobi to zaczne przygotowania. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk240 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Panowie a macie może namiar na linka na manuala 60hp 3 cylindry dwusów ale starszy model zwany rycerzem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Przecie jest... Bogata biblioteka instrukcji do wielu marek silników: http://boatinfo.no/lib/library.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.