skipper Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Mam pytanie do naszych forumowych speców,jak to się dzieje w tej przekładni że po wrzuceniu biegu nie ma charakterystycznego kliknięcia (szarpnięcia) takiego jak w Alphie,zazębienie odbywa sie tu w sposób płynny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Szarpnięcie będzie ale dużo mniejsze. To są dwa odmienne rozwiązania rewersora. W alfie tuleja porzesuwna na wielowypuście i sprzęgó kłowe. W bravo 3 tuleja przesuwna ale na ślimaku i sprzęgło cierne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Dzieki mikijet,pływałem w ostatni weekend łodzią z tą przekładnią i muszę przyznać że manewry portowe dzieki temu rozwiązaniu charakteryzuja sie dużą kulturą pracy i obsługi. W związku z tarczkami ciernymi przekładnia może ślizgać w miarę zużywania się układu sprzęgła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Jakimi tarczkami? https://www.youtube.com/watch?v=kbTBXpMz3LA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Na drugim filmie widac jak to się ciekawie zazębia,z schematów wydawało mi sie że pomiędzy są tarcze jak w mokrym sprzęgle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zazębione jest zawsze. Krzywka przesuwa tuleję dwustożkową w górę albo w dół, lekkie tarcie robi swoje i ślimak bezwładnościowo dociska żeby się dopięło do końca.. P.S. To sprzęglo też jest mokre ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 W tej przekładni nie było szarpnięcia co sie objawiło tym że sie rozleciala na kołach stozkowych,ponoć biegi nie wchodziły do końca,pływałem z nową przekładnią typu morska SeaCore i lekko słychać klikniecie, bo tak ma być,na zdjęciu nówka,jakby kto pytał ile to jedyne 36 tyś. http://upload.secondsun.pl/img/1466444113braco_iii.jpeg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.