szakiii94 Opublikowano 10 Października 2024 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2024 Witam, bawił się ktoś w odblokowanie silnika 4 konnego na 6 koni? Wymieniłem dysze w gaźniku na te od 6 konnego ale nie przyniosło to rezultatu, specyfikacja silnika 4 i 6 konnego jest ta sama, różnią się tylko max obrotami, różnic w gaźniku się nie dopatrzyłem jedynie dyszami dozujacymi mieszankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 10 Października 2024 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2024 Moduł zapłonowy podejrzewam ze jest inny i pozwala się wyzej kręcić temu mocniejszemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 11 Października 2024 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2024 (edytowane) Nie przyniosło rezultatu ponieważ nie odczujesz spektakularnej różnicy. Pływałem na fabrycznych 4-6KM i wcale nie czuję różnicy. Bo kiedy Ty będziesz piłował na 5500 rpm tą 6 -tką? Forumowicze walczą z przeróbką 40 na 50 i to jeszcze ma sens. Edytowane 11 Października 2024 przez Saturn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakiii94 Opublikowano 19 Października 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2024 Przeróbka zrobiona, z 13km/h przyrost do 20km/h. W 4 konnym jest zdławiony przepływ gaźnika tzw ,,gardziel" rozwiert na większy plus dysze od 6 konnego i śmiga jak powinien. Ogólnie wystarczy wymiana samej dyszy głównej w gaźniku plus rozwiert, koszt ok 80zl plus robota swoja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofCz Opublikowano 29 Grudnia 2024 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2024 A przepustnica ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.