Skocz do zawartości

Silnik 2 suwowy Mariner


kamila
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, mam problem z moim silnikiem tzn. MARINER 9.9 2-suw rok chyba 1997 ale nie wiem.

Rozebrałam część silnika, a właściwie rozebrał mi to mechanik samochodowy, niestety wyjechał i zostawił mnie z częściami.

Poszukuje książki serwisowej do tego silnika, czy może ktoś ma, będę bardzo wdzięczna.

Osoba która zadeklarowało mi się że złoży to w całość potrzebuje książki serwisowej, a to starszy pan i pewnie trudno.

Będę wdzięczna za pomoc! Na oryginalny serwis Marinera niestety chwilowo nie mogę sobie pozwolić, więc jakoś muszę sobie radzić

pozdrawiam serdecznie

Kamila

kamila1987lesz@gmail.com

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Kamila ;)

 

Tok postępowania jest następujący :

1)Musisz znać model Twojego silnika i dokładny rocznik produkcji.Sprawę zapewne załatwi numer identyfikacyjny silnika.

2)Mając te dane bez trudu ściągniesz manuala z sieci,lub zrobi to za Ciebie jakiś obstukany po zagramanicznych stronkach forumowy kolega.

 

Pzdr

d_k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tabliczce przy silniku, którą znalazłam są jedynie takie oznaczenie:

Mariner 9.9 producent Japan

6820 L 355371

Wiadome dla mnie jest że jest to 2 suw ale rocznika nie znam, kupiłam ten silnik 2 lata temu i działał ale w ostatnim sezonie był problem z odpalaniem o potem przestał mi odpalać, silnik jest do ciągnięcia za linkę ale nie było z tym problemu jak pisałam mechanik rozebrał i nie złożył, nowy twierdzi że to zrobi.

Więcej danych nie jestem wstanie podać, mogę zrobić zdjęcie.

Szukałam na necie książek serwisowych ale niestety nic oprócz instrukcji obsługi nie widziałam.

Będę wdzięczna za pomoc

pozdrawiam

Kamila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • 5 miesięcy temu...

Radze idz do fachowca bo I mechanic samochodowy nie ustawi jemu dobrze zaplonu kazdy moze zlozyc ale ustawienie jest bardzo wazne - zle ustawienie zdetonuje tlok lub tloki mechanic moze ustawic do 3000 tys. obrotow a pozniej musi na wodzie z kierowca a nie w jakiejs beczce te stare silniki sa bardzo czule na zaplon.

wojciech 57

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...