Skocz do zawartości

Silnik Mariner 40 2 T - 4 cylindry - problemy.


milo78
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

Jestem nowym forumowiczem i nowym posiadaczem motorówki z silnikiem zaburtowym Mariner 40

- jednostka zaburtowa 2 T , 4 cylindry MARINER 40

Problem z synchronizacja gaźników jak i gdzie to zrobić.

Powodem jest problem z odpaleniem jak i ciemne świece.

Mam jeszcze kilka pytań:

1. Jaki olej do paliwa (posiada dozownik oleju)

2. Czy ten silnik posiada filtry powietrza

3. Jaki akumulator do tego silnika będzie najlepszy

4. Czy do tego silnika idzie zamontować elektryczne opuszczanie silnika.

5. Po sezonie w jaki sposób dokonać serwisu aby przetrwał do następnego sezonu

DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo pytań w jednym poście.. ;)

 

Na początek poczytaj:

1. Jaki olej do paliwa (posiada dozownik oleju)

http://forum-motorowodne.pl/silniki-do-lodzi/olej-do-silnikow-2t/

 

3. Jaki akumulator do tego silnika będzie najlepszy

http://forum-motorowodne.pl/nawigacja-i-elektronika/jaki-akumulator-do-lodki/

 

4. Czy do tego silnika idzie zamontować elektryczne opuszczanie silnika.

Raczej nieopłacalne...

 

5. Po sezonie w jaki sposób dokonać serwisu aby przetrwał do następnego sezonu

http://forum-motorowodne.pl/silniki-do-lodzi/przygotowanie-silnika-do-zimy-%28zaburtowy%29/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...