Andrzej182 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Witam wszystkich dzisiaj postanowiłem zabrać się za spuszczanie olejów z silniczka Mariner 5 km 4takt i przy okazji odkręciłem śrubę żeby sprawdzić czy nie ma żadnych śmieci i chyba za daleko rozkręciłem i wyszedł cały wałek poprzeczny i wyleciał jeden krótki wałeczek i drugi dłuższy i teraz nie wiem jak to powinno iść a nie chciał bym czegoś zepsuć może ktoś też miał taki problem dzięki za wszystkie odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 A po co Ty to rozbrajał a..? W dobie internetu łatwiej znaleźć instrukcję, rysunek a nawet zdjęcie czy film. Są korki do zmiany oleju i to wystarczy na ocenę czy trzeba zaglądać do przekładni czy nie. Tyle się napisało na temat wymiany oleju w spodzinie a tu masz kolejny neofita się trafia co prezerwatywę zakłada po zamiast przed. Ten dłuższy wałeczek dla ułatwienia ma dwa końce :D http://www.boats.net/parts/search/Merc2/Mariner/4%20%284-STROKE%29/0R000001%20THRU%200R067089/Gear%20Housing%28Driveshaft%29/parts.html http://www.boats.net/parts/search/Merc2/Mariner/4%20%284-STROKE%29/0R000001%20THRU%200R067089/Gear%20Housing%28Prop%20Shaft%29/parts.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej182 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Hehe taka ze mnie gapa :D dzięki wielkie za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.