Skocz do zawartości

Silnik zaburtowy Mariner 5km


Andrzej182
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich dzisiaj postanowiłem zabrać się za spuszczanie olejów z silniczka Mariner 5 km 4takt i przy okazji odkręciłem śrubę żeby sprawdzić czy nie ma żadnych śmieci i chyba za daleko rozkręciłem i wyszedł cały wałek poprzeczny i wyleciał jeden krótki wałeczek i drugi dłuższy i teraz nie wiem jak to powinno iść a nie chciał bym czegoś zepsuć może ktoś też miał taki problem dzięki za wszystkie odpowiedzi.

DSC_1622.jpg.fbabbeafa586f439e454318b7f418873.jpg

DSC_1619.jpg.dc447a8cf20d99623c12a07b2add805a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co Ty to rozbrajał a..? W dobie internetu łatwiej znaleźć instrukcję, rysunek a nawet zdjęcie czy film. Są korki do zmiany oleju i to wystarczy na ocenę czy trzeba zaglądać do przekładni czy nie. Tyle się napisało na temat wymiany oleju w spodzinie a tu masz kolejny neofita się trafia co prezerwatywę zakłada po zamiast przed.

Ten dłuższy wałeczek dla ułatwienia ma dwa końce  :D

http://www.boats.net/parts/search/Merc2/Mariner/4%20%284-STROKE%29/0R000001%20THRU%200R067089/Gear%20Housing%28Driveshaft%29/parts.html

 

http://www.boats.net/parts/search/Merc2/Mariner/4%20%284-STROKE%29/0R000001%20THRU%200R067089/Gear%20Housing%28Prop%20Shaft%29/parts.html

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...