Adam121221 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Witam forumowiczów. Mój problem polega na tym że w moim silniku zabudowym Mercury 40hp dwusuw 1980r brak iskry na świecach. Silnik stał 2 lata w szopie wcześniej pracował dobrze. Mam pytanie są jakieś bezpieczniki w silniku, manetce lub w stacyjce. Manetka oryginalna Mercury ze stacyjka i automatycznym ssaniem. Co mam sprawdzić pierwsze. Świece sprawdzone. Z góry dziękuję za informację. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam121221 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Iskra się znalazla. A przyczyna to przełącznik kapotażwy. Silnik dalej nie odpala paliwo przelewa mi gaznikiem to normalne czy winny jest plywak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Po takim czasie gaźnik trzeba porządnie wyczyścić, pływak pewnie się zacina. Cała linie paliwowa tez trzeba przejrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam121221 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Jutro spróbuję sprawdzić. Mam pytanie jak ten silnik będzie się zachowywał z łodzią Jofa winth 435 350 kilo wagi z kabina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Łódka nieduża to da rade... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosek23 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 mariner 25km 2t z moja 300kg wchodzi w slizg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam121221 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Silnik odpala. Jeszcze została kwestia regulacji na zimnym gaśnie na małych obrotach jak zwiększe obroty i silnik się nagrzeje to są za wysokie i zgrzyta przy wrzucaniu biegu. Mam manetce z oddzielnym gazem to dam radę. Jutro próba na ciesninie Sund wyspa Vien. Mam nadzieję że pogoda dopisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam121221 Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Wczorajsza próba wypadła prawie dobrze. Wiatr 6-7 m/s spora fala maksymalna prędkość 40 km/h. Od razu po dodaniu gazu staje w ślizg, zbiera się ładnie. Jeszcze muszę silnik opuścić bo często śruba łapie powieterze i silnik zaczyna wyć. Hydrofile są trochę powyżej dna łódki Pękła sprężyna od rozrusznika odpowiadającą za odbijanie bendix i cały czas dzwonił a na koniec uszczelka pod dekielkiem wody zaczęła przepuszczać i zalało mi cewke i chodził na 1 cylinder. Na trzy godziny pływania spalił jakieś 17l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam121221 Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Może ktoś jaka śrubę najlepiej dobrać do tego silnika Nie mam oznaczeń na srubie ale po numerze części 48-73134a4 jest to chyba 10 3/8×12 co to jest za śruba uciagowa czy prędkość. Ma ktoś może przykład jaką mogę śrubę wstawić szybką i w miarę oszczędna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Masz obszerny temat o śrubach, jest wszystko, wystarczy poczytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.