Skocz do zawartości

wyciek paliwa mariner 9,9


robert71
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

potrzebuję posłuchać mądrych:)

mam problemy z silnikiem mariner 9.9 cieknie paliwo najpewniej z gaźnika nie mogę znaleźć jego typu może ktoś wie jak to ugryźć, wygląda na problem z membraną może lepiej cały wymienić i mieć spokój może ktoś zna typ tego gaźnika lub inny pasujący , sprawdziłem teraz dostępne ogłoszenia ale nic nie widzę , z góry dziękuję za dobre słowo:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam za formę ale zdjęcia nie wchodzą, tu widać najlepiej jak cieknie teraz chodzi z odłączonym paliwem a gaśnie kiedy podłączamy zbiornik

 

https://www.facebook.com/messenger_media?thread_id=2006914556080582&attachment_id=897345090691104&message_id=mid.%24gAAchRzU1scZ4tZ_fhFyhFqPjUmgO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.facebook.com/messenger_media/?thread_id=2006914556080582&attachment_id=296264568202765&message_id=mid.%24gAAchRzU1scZ4trC9EFyhWteWI_in

tutaj dokładnie widać otwór przez który cieknie paliwo nie wygląda on naturalnie może brakuje jakiegoś elementu albo gażnik jest uszkodzony może ktoś będzie potrafił to zdiagnozować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj zdjęć takiego samego gaźnika ale podejrzewam że jednak będziesz musiał szukać gaźnika... tej dziury nie powinno tam być.

 

Zobacz czy to nie taki

https://www.overseemarines.com/6e8-14301-00-2-stroke-carburetor-for-yamaha-99hp-15hp-99-15-outboard-engine-boat-motor-aftermarket-6e8-14301-00-684-14301-03-p1408450.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie powinno...proszę cię.

Ja kolegę namawiam: nie znasz się to nie grzeb sam bo skończy się wydatkami.

Nie musisz go serwisować ale daj go obejrzeć komus kto ma pojęcie co zrobić by nie zepsuć

Do dentysty też chodzisz a nie na grupę... :-)

Silnik stał - a to 2T czyli na mieszance - to mu sie klei wszystko od korków olejowych. I tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda na problem z membraną może lepiej cały wymienić i mieć spokój

 

Może silnik wymień na nowy spokój będzie ?. Ja tego starego odkupię za garść drobnych :).

 

A tak poważnie. Stary gaźnik ma prawo się rozszczelnić. Tym bardziej jak x czasu leży nie używany. Ustalić dokładnie typ, kupić zestaw naprawczy (wszystkie uszczelki, zaworek i co tam tylko jest) kupić środek do czyszczenia gaźników. Rozebrać gaźnik w drobny mak. Wymoczyć, wymyć, wydmuchać dobrze sprężonym powietrzem wszelkie kanaliki, zmienić wszystkie uszczelnienia, wyregulować i na wodę. Jak Cie to przerasta, kolega Podmiejski napisał - zawieź silnik do kogoś kto się na tym zna i tym zajmuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy otwór kontrolny nie jest zatkany.

 

Sprawdzić warto ale napisał, że silnik stał kilka lat. Watro wymienić wirnik zwłaszcza, że sezon dopiero się zaczyna a 50zł to nie majątek. Dodatkowo, przy wymianie warto posmarować dobrym smarem część wałka pionowego wchodzący w wał korbowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...