giaur500 Opublikowano 3 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2023 (edytowane) Widzę sporo zalet wersji 10 EFI - można odblokować do 15 KM, a po wymianie elektroniki nawet do 20 KM - elektroniczny wtrysk, teoretycznie więc powinien być cichszy i oszczędniejszy - no i oczywiście moc Czy oprócz biegów w manetce wersja 9.9 jest jeszcze w czymś lepsza? Jak uważacie, warto zmienić (oczywiście z odblokowaniem do 15 KM). Jak dla mnie wielkim minusem jest oddzielna dźwignia zmiany biegów - mam mniejszą łódkę, siedząc na środku z przedłużonym rumplem mogę swobodnie przełączać biegi, co ułatwia manewrowanie w trudnym terenie. PO zamianie będę musiał biegać do tyłu, żeby włączyć bieg/przełączyć na luz/wsteczny co może być kłopotliwe gdy trzeba zareagować szybko (np chcąc manewrować/zawracać na wąskiej rzece z szybszym nurtem). Podobnie podnoszenie i opuszczanie w tym 9.9 jest wygodniejsze (nie trzeba odciagać dźwigni żeby podnieść) Podsumowując, wersja 10 EFI powinna być we wszystkim lepsza, oprócz sterowania. A może są takie jak ten 10 EFI, ale z biegami w manetce? Może od innych producentów? Z tego co udało mi się wyszukać, to jednak chyba nie ma? Moc jednak mnie trochę kusi, miałem okazję porównać się z kimś, kto ma taki silnik na łódce o podobnych gabarytach jak moja i mój 9.9 w ogóle nie ma nawet startu do wersji 10 (odblokowanej do 15). Nawet bez odblokowywania był już szybszy zresztą. Edytowane 3 Lipca 2023 przez giaur500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.