arczi.72 Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Potrzebuję pomocy i nie wiem jak się za to zabrać. Zatarcie uległ górny cylinder. Pierścienie wbite dosłownie w tłok. Silnik odpala. Dolny piękny, nasmarowany. Czy jest możliwość np. regeneracji (szlif) cylindra i wystarczy dokupić tłok? Sorki za głupie pytania, ale ze mnie taki mechanik, jak z koziej d... itd. :) Szukam też całej góry używanej. Filmik: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 moge spróbowac ogarnac ten silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi.72 Opublikowano 27 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Super, proszę o kontakt priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi.72 Opublikowano 29 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Panowie, są tłoki nad wymiarowe. ,020; ,030 nawet ,040 :) Nie są to tanie rzeczy, koszt od 90 - 140$. Pytanie tylko czy te cylindry da radę szlifować i honować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi.72 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Cylindra nie da rady szlifować. Cylinder jest zamknięty. Buuu Czyli złom. :( Doradzicie coś Panowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Szif od ,,lewej" strony ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 skoro nie da sie szlifowac to dlaczego sa dostepne tłoki nadmiarowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi.72 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Nie wiem?! Może w PL nikt nie ma takich maszyn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Witam, napisałeś że pierścienie wbite w tłok, czyli nie pracują i nie przylegają do gładzi cylindra, czyli nie ma sprężania na tym cylindrze, dobrze rozumiem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi.72 Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Alex, tak to wygląda patrząc z boku, po zdjęciu pokrywy wydechu. Widać dwa tłoki z pierścieniami. Dolny śliczny, gładki i nasmarowany. Górny porysowany i bez smaru. Nie wiem czy pierścienie stoją, ale chyba tak. Silnik odpala w miarę normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Witam, nie wiem co już zadziałałeś, ale sprawdził bym sprężanie na tym cylindrze, jeżeli pierścienie stoją to nie będzie nic, jest taki środek do smarowania wewnętrznych części silnika którym natryskuje się silnik od środka i od strony komory spalania może on by ruszył te pierścienie, jaki był objaw uszkodzenia dostał za małą mieszankę czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi.72 Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Silnik rozebrany stoi w serwisie. I czeka na hmm lepsze czasy. ;) Silnik tracił moc (podczas płynięcia), do chwili aż zdechł i nie mogłem go odpalić. Po kilku dniach zapalił ?! W serwisie sprawdzali i na tym cylindrze ciśnienia brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Gdzie oddałeś do serwisu jak nie tajemnica? Może nie dopilnowałeś chłodzenia górny cylinder nie był właściwie schłodzony, spuchł i stanęło łożysko tłoka. W serwisie rozebrali i co powiedzieli?? Długo na nim pływałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi.72 Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Hejka, żadna tajemnica, Suzuki Marine Service Piaseczno. Jest mechanizator zajebisty. Podejrzewa zatkanie przewodu olejowego górnego cylindra. Przewód idzie po bloku i mój był wciśnięty pomiędzy śruby, to po mały blokowało dostęp oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 A to pech, w moim 30 HP - 2 takcie z 92 r. raczej nie ma żadnych zewnętrznych przewodów olejowych. Jaki jest wstępny koszt naprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi.72 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Minimum 2000zł. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.