Skocz do zawartości

olimpia540


darktosik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na koniec poprzedniego sezonu "przypadkowo" stałem się posiadaczem w/w łódki.

Tanio kupiłem z silnikiem mercury 2t 60km w opłakanym stanie.

Wyszło jak zawsze, czyli tanio kupić nie oznaczało tanio.

Silnik od początku był do wyrzucenia, zakładałem jakiegoś 4t. Mercury sam pomógł, zmieliło przekładnie w spodzinie (reszta do sprzedania :) ).

Ze względu na idiotyczną fabryczną  konstrukcje mocowania silnika, na "pokładzie kąpielowym", przez co wisiał ok 40 cm za pawężą, narodził się pomysł zabudowania tego mocowania od dołu kadłubem, czyli jego przedłużeniem.

Po kombinacji z szukaniem kogoś taniego, łódka wylądowała w stoczni (chwała bogu). Dodałem 100KM od yamachy i efekt jakiś jest..do oceny

http://upload.secondsun.pl/img/1465633307dsc_0882.jpg

 

http://upload.secondsun.pl/img/1465633351dsc_0929.jpg

 

 

edit musti - dodałem znaczniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekałem... czekałem na tak miły komentarz i oczywiście przekaże koledze który był za sterem ;)

Miło ...

Choć sam go prosiłem, aby zrobić ten filmik.

Co do prostaków, w poprzedni weekend 50m dalej od brzegu organizowali zawody skuterów ;) to takie bestie po 300KM o nikłej długości, ale fale robią, szczególnie przy nagłych zwrotach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero na tym zdjęciu widać efekt. Na pewno lepiej niż na początku. ::)

 

Jakaś dziwna wersja tej Olimpii. Do tej pory zawsze widziałem z normalną pawężą, a tu wygląda jakby była wersja pod silnik stacjonarny i później ktoś doczepił tą platformę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to widać że to gotowe. Efekt końcowy naprawdę elegancki ale troche szkoda że to oblaminowana sklejka... Sam Kolega to kropnął? W komorach w balkonie są jakieś bakisty?

 

To co było wcześniej to albo jakaś d oklejka amatora albo wizja domoroslego projektanta... ;)

Teraz jest tak jak powinno.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak do speców z forum, czy jest sens kombinować ze śrubą, jest teraz 19. Wejście w ślizg jak widać na filmie, prędkość maks ok. 60km/h, przy ok. 5600obr/min, przy większej ilości kilogramów minimalne zmniejszenie prędkości i obr.

Czy jest warto zmniejszać skok śruby , by osiągnąć 6000 obr/min?  :-\

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...