oscar Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 koledzy pytanko mam czy ze zdjecia mozna cos powiedziec na temat sruby czy jest dobrze dobrana? i jeszcze jedno czy te stabilizatory trym klapy z tylu moga powodowac duze opory w plywaniu ,predkosc jaka uzyskalem na ODRZE pod prad to 58km/h wydaje mi sie ze przy tym kadlubie i silniku 90km to zadna rewelacja podpowie ktos cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 A gdzie byleś jak z obrotami mało mi to wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 O doborze śruby jest cały temat, więc zapraszam do lektury... ::) Jak poczytasz to będziesz wiedział czy sruba jest ok. Te trymklapy pewnie ktoś założył aby nie stawała dęba przy starcie i szybciej wchodziła w ślizg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 czy ja dobrze widzę, że trymklapy są opuszczone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Trym klapy to nie gadzet tylko trzeba umieć je używać :-) Jakie obroty miałeś przy tej prędkości? Jaki jest skok śruby? Jak ustawiony trym? Jak ustawione trym klapy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 A gdzie byleś jak z obrotami mało mi to wyglada bylem na ODRZE ,jesli chodzi o obroty to nie mam obrotomierza ale na sluch to silnik nie chodzil na max obroach ,nawet wydaje mi sie ze moglby jeszcze wyzej sie pokrecic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 O doborze śruby jest cały temat, więc zapraszam do lektury... ::) Jak poczytasz to będziesz wiedział czy sruba jest ok. Te trymklapy pewnie ktoś założył aby nie stawała dęba przy starcie i szybciej wchodziła w ślizg. powiem tak mega duzo jej brakuje aby deba miala stanoc , a trymklapy sa usawiane manualnie wiec jak sie plynie to nie ma zadnej opcji regulacji,i zastanawiam sie czy nie zdemontowac tego i sprobowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 czy ja dobrze widzę, że trymklapy są opuszczone? tak jak widac na foto to opcja najwyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Trym klapy to nie gadzet tylko trzeba umieć je używać :-) Jakie obroty miałeś przy tej prędkości? Jaki jest skok śruby? Jak ustawiony trym? Jak ustawione trym klapy ? trym ustawiony byl na maxa do gory wtedy ladnie szla w slizgu i bylo czuc ze idzie bez wysilku, jak pisalem trymklapy ustawiane sa manualnie i nie ma mozliwosci ustawiania jak lajba jest zwodowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 jesli chodzi o obroty to nie mam obrotomierza ale na sluch to silnik nie chodzil na max obroach Obrotomierz to podstawa przy doborze śruby... ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hawajczyk1 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 podnieś te klapy kilka, kilkanaście stopni nad płaszczyznę ( mam na myśli w góre je skręć) dna a nie rozkręciłeś je na maxa i dopiero sie przepłyń.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jans Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Te trym klapy to teleskopy gazowe które poddają sie i pracują pod naporem wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Oskar, no tak jak rozmawialiśmy, obroty i rozmiary śruby to podstawa żeby coś doradzić, reszta to pomoce naukowe 8). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 No i trym klapy do góry. Nieważne, że gazowe. Mogą być zbyt mocne do Twojej łódki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 jeśli chodzi o obrotomierz może taki prosty http://allegro.pl/obrotomierz-elektroniczny-cyfrowy-i4627616301.html trym klapy mogą być żle zamontowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 No i trym klapy do góry. Nieważne, że gazowe. Mogą być zbyt mocne do Twojej łódki ;) tez tak sadze ze sa za mocne wcisnac ten amortyzator to masakra slaby nie jestem a 2 rekami ledwo wciskam, tak mi sie wydaje ze sa zle zamontowane i wy mi to potwierdziliscie :) wielkie dzieki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Oskar, no tak jak rozmawialiśmy, obroty i rozmiary śruby to podstawa żeby coś doradzić, reszta to pomoce naukowe 8). zgadza sie ;) dzieki za pomoc i marcin j tobie rowniez jak i wszystkim dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 13-1/4 x 19 13-1/4 średnica ,19 skok śruby :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 23 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 ty to masz pamiec ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 https://translate.google.pl/translate?sl=en&tl=pl&js=y&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.boats.net%2Fparts%2Fsearch%2FBRP%2FJOHNSON%2F1981%2FJ90MLCIH%2FCYLINDER%2520%2526%2520CRANKCASE%2Fparts.html&edit-text= porównaj ze swoim silnikem ,termostatu nie mogę znalezc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.