Autor Wątek: Bayliner 185 - zapytania  (Przeczytany 318 razy)

Marzec 25, 2020, 08:00:11
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Lubliniec
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Witajcie, zakupiłem jeszcze w zeszłym roku Baylinera 185, jego stan jest naprawdę super, oglądając kilka takich Baylinerów ten był trzymany pod kocem  ;D

Silnik jaki posiada to 4.3 MPI 220KM, pracuje bez zastrzeżeń pali na strzał ;)
Jako że dysponuje teraz większą ilością czasu przez zaistniałą sytuacje w kraju mam kilka pytań.

Jest to moja pierwsza motorówka także proszę o wyrozumiałość, wcześniej miałem tylko skuter wodny ;)
Przed rozpoczęciem sezonu rozumiem że mam wymienić wszystkie oleje, silnikowy przekładniowy, oraz anody które w znacznym stopniu są utlenione ? Gdzie zaopatrzyć się najlepiej w ww. części. Czy świece kable zapłonowe etc. dotykać jak wszystko jest w porządku ?

Mam też zapytanie o tylną przekładnie, jak ciężko ją zdemontować do lakierowania ponieważ przydałoby się jej odświeżenie.

Dzięki i pozdrawiam







Marzec 25, 2020, 14:43:24
Odpowiedź #1
  • ****
  • Wiadomości: 315
    • Illinois
  • Akwen: Wody lokalne
4.3 MPI fajny motor do takiej wielkości , bardzo dobre spalanie miałem na V8 MPI, więc na 4.3mpi też pewnie fajnie będzie. Świece przynajmniej bym wykręcił obejrzał, kablom się przyjrzał, wymienił filtr paliwa, ciekawe jak wirnik w pompie wody   . Sprzęt motorowodny wyjątkowo lubi wymianę świec czy kabli , jeśli wszystko działa dobrze to przekładni bym nie rozbieral, "nie psuć" co dobrze działa , zwłaszcza że sezon startuje. Jeśli drażni Cię wygląd to może jakieś lekkie powierzchniowe odświeżenie.
Jak rozumiem to kupiłeś w tamtym roku i pali od strzała, to za mało żeby ocenić 100% sprawność. Na przyczepie to wszystko działa, (testujesz przy kupnie też oki) potem bywa gorzej. Zrób podstawowy serwis + kosmetykę i pływaj ..
Starcraft tri-hull 19, CorectCraft SAN210, 2009 SD rxt-x 255, 2020 SD rxt-x 300