Autor Wątek: Bubel Clanship 6.0 Open  (Przeczytany 2589 razy)

Czerwiec 12, 2018, 08:26:41
Odpowiedź #75
  • ****
  • Wiadomości: 449
    • Białystok
  • Akwen: WJM
Obowiązkowe, przy tej mocy...

być może ale nie wyglądały jakoś specjalnie solidnie...
KAWASAKI ULTRA 150 2005
KAWASAKI ULTRA 150 2004
LARSON 226 2010

Wczoraj o 11:05:03
Odpowiedź #76
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 28
    • Teneryfa, Ocean Atlantycki
  • Akwen: Adriatyk
Obowiązkowe, przy tej mocy...

być może ale nie wyglądały jakoś specjalnie solidnie...


@SmallCity, mam pytanie. Przy jakiej mocy silnika są obowiązkowe takie rozpórki do pawęży?
Na łódce Clanchip 6.0 którą kupiliśmy takich nie ma. I zastanawiam się czy to może być powód pęknięć gelkotu na pawęży.

Poza tym silnik nie unosi się do pozycji transportowej. Tylna bakista z oparciem przeszkadza.

Wczoraj o 11:09:50
Odpowiedź #77
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 28
    • Teneryfa, Ocean Atlantycki
  • Akwen: Adriatyk
Tak to wygląda niestety

Wczoraj o 11:50:06
Odpowiedź #78
  • ****
  • Wiadomości: 449
    • Białystok
  • Akwen: WJM
DF350A jest trochę większym silnikiem ale wydaje mi się że podniósł się na podobną wysokośc... ale nie wiem czy konstrukcja tych obu łodzi jest identyczna...
KAWASAKI ULTRA 150 2005
KAWASAKI ULTRA 150 2004
LARSON 226 2010

Wczoraj o 14:19:39
Odpowiedź #79
  • ***
  • Wiadomości: 122
    • Trzebież
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Lipa jak nie wiem z ta łodzią. Ja bym wziął miejscowego rzeczoznawcę i potem zrobił tylko tłumaczenie.
Takie papiery dał bym do sądu. Ważne żeby opinia była bardzo szczegółowa i poparta jak największą ilością zdjęć konstrukcji łodzi.

Wczoraj o 14:22:48
Odpowiedź #80
  • **
  • Wiadomości: 49
    • warszawa
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Silnik o zadeklarowanej przez producenta mocy powinien podnieść się
do pozycji transportowej.
Silnik o większej mocy już niekoniecznie ;)

Wczoraj o 15:29:18
Odpowiedź #81
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5202
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
To jest bolączka wielu producentów  :-[
Często aby podnieść silnik trzeba złożyć jakieś ławki, elementy burty itp. Dla mnie jest to nie do przyjęcia.
Znam kilka przypadków wgniecenia zarówno czapy silnika jak i elementów łodzi gdy użytkownik za wysoko podniósł silnik  ::)
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Wczoraj o 17:42:49
Odpowiedź #82
  • **
  • Wiadomości: 49
    • warszawa
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Jeszcze jedno.
Rozpórki przy pawęży.
SmallCity, gdzie wyczytałeś "Obowiązkowe, przy tej mocy..."  ???
Inni potarzają to jak mantrę, pewnie w dobrej wierze udają że są mądrzy. ;D

Wczoraj o 21:54:05
Odpowiedź #83
  • ****
  • Wiadomości: 317
    • Białystok
  • Akwen: Wody lokalne
Silnik o zadeklarowanej przez producenta mocy powinien podnieść się
do pozycji transportowej.
Silnik o większej mocy już niekoniecznie ;)
Oj MrZibi  do pozycji transportowej choćby 400km powiesisz i też będzie dobrze .Nie myl pozycji transportowej z serwisową awaryjną !!!