Autor Wątek: Bubel Clanship 6.0 Open  (Przeczytany 6839 razy)

Czerwiec 22, 2018, 21:42:33
Odpowiedź #90
  • **
  • Wiadomości: 47
    • Małogoszcz
  • Akwen: Wody lokalne
Widzialem ten statek na wiosne na WiW, dobrym wykonaniem nie grzeszyl, raczej srednim, cos ala D_rM_r, przypuszczam, ze wytrzymalosc pawezy wogole nie byla przeliczana a jedynie zrobiona ze stwierdzeniem: "bedzie dobrze, a jak nie to damy poprzeczki i bedzie git".
Zanim trafi sprawa do sadu, pomyslal bym o opini szkutnika. Awantura z producentem jest zbedna i do niczego nie prowadzi. Trzeba zadac sobie pytanie, czy aby dobrze  wybralem/lam te lodz do tego co chce uzywac/uzywam...
Lodz ma extra wyglad i nie dziwie sie ze mogli Panstwo stracic glowe przy zakupie...

Sierpień 13, 2018, 23:44:02
Odpowiedź #91
  • **
  • Wiadomości: 33
    • Teneryfa, Ocean Atlantycki
  • Akwen: Adriatyk
Hej, kilka osób podpytuje o status związany z reklamacją i naprawą łodzi Clanship 6.0 Open.
Obiecałam napisać na czym aktualnie stoimy, tym bardziej, że w miniony weekend na targach Wiatr i Woda w Gdyni miałam okazję spotkac i porozmawiać z producentem, właścicielem stoczni z Giżycka.

Ku mojemu zaskoczeniu (miłemu) ze strony producenta są chęci, aby łodzią się zająć, usunąć usterki, pomóc przywrócić jej dobre imię, a przede wszystkim sprawne i komfortowe użytkowanie. Mam nadzieje, że na słowach i obietnicach się nie skończy. Tym bardziej, że wspierać temat mają zamiar i oferują tez pomoc panowie z DarMaru. Oby, to nie były puste słowa.

Szkoda tylko, że sprzedawca z Rynu wciąż umywa ręce, ucieka od odpowiedzialności i nie poczuwa się do żadnej swojej winy w sprzedaniu wadliwej łodzi. Ale na tym polu idziemy drogą wskazywaną przez prawnika. Czy dojdzie do rozpraw sądowych? Wolałabym nie, bo szkoda czasu, nerwów i zachodu. Ale z drugiej strony, z punktu widzenia konsumenta który ma swoje prawa, nie chcialabym odpuścić bo nie chodzi tu o zakup towaru za przysłowiowe 5zl. I nie chciałabym, aby kolejne osoby były przez firmę sprzedawcy w ten sam sposób oszukane.

Sierpień 14, 2018, 12:23:41
Odpowiedź #92
  • ****
  • Wiadomości: 335
    • Goleniów
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
To kto wyprodukował tą łódź? Stocznia z Giżycka? Czy DarMar? DarMar też ma w swojej ofercie Clanship-a ale być może oni sobie je produkują dla swoich klientów :-X

Sierpień 24, 2018, 12:08:47
Odpowiedź #93
  • **
  • Wiadomości: 33
    • Teneryfa, Ocean Atlantycki
  • Akwen: Adriatyk
I znów rozczarowanie.
Kolejne słowa rzucane na wiatr, kolejne obietnice bez pokrycia.

Panowie z DarMar na ostatnich targach w Gdyni obiecywali pomoc i wsparcie.
Mieli się odezwać, padły konkretne daty i konkretne propozycje działania.
Bardzo szkoda, że znów na pustych słowach się kończy.

Sierpień 24, 2018, 16:44:53
Odpowiedź #94
  • ****
  • Wiadomości: 335
    • Goleniów
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Od Panów z Darmara już od pażdziernika czekam na dosłanie obiecanej nakładki na czapkę do silnika. Wykonałem "milion " telefonów i minie w 26 wrzesnia rok już jak od obiecanek się  zaczęło. Szkoda gadać.

Wrzesień 10, 2018, 16:31:42
Odpowiedź #95
   Witam Pani Doroto, miło było Panią  gościć na Targach, tak jak Pani wspomniała były ustalenia na Targach z właścicielem stoczni GABMAR czy też jak kto woli TP YACHT, z Naszej strony była oferowana pomoc i zainteresowanie, nawet dzwoniliśmy dopytywać się jak sprawa z Clanshipem 6.0, dostaliśmy zapewnienie od producenta że po targach w Genui łódka będzie dostarczona na ląd gdzieś w Europie, chyba Francja. Takie zapewnienia dostaliśmy od producenta łodzi, jak się okazało dzisiaj ku Naszemu zdziwieniu taka sytuacja a tym bardziej ustalenia nie były w ogóle dokonane. Pani Doroto w nawiązaniu do rozmowy na targach jesteśmy w stanie pomóc Państwu w tej drugiej opcji jako, że zrobimy Wam łódkę Naszej produkcji i zobaczymy jak się to dalej potoczy. Co do łodzi Clanship to cała zaistniałą otoczka i jeszcze inne sprawy biznesowe które po drodze Nam wyszły, wyciszamy ten temat i na chwilę obecną jak się sytuacja nie zmieni współpracę ze stocznią produkującą łodzie Clanship mamy zawieszoną.


Przy okazji odpowiadająć na posta dotyczącej pokrywy silnika, prosimy się uzborić w cierpliwość cały czas działamy, jest seozn, ciężko z czasem, ciężko z dostawami itd itp, ale będzie załatwione.


Pozdrawiam

Wrzesień 10, 2018, 20:50:12
Odpowiedź #96
  • ***
  • Wiadomości: 144
    • Ursus
  • Akwen: Wisła środkowa
Przeczytałem temat i  cóż współczuję Pani tak jak innym których w ten czy w podobny sposób oszukano. Sam kiedyś byłem w podobnej sytuacji . Wygrane procesy, prawomocne wyroki i nic nie ma zkogo i czego ściągnąć nalezności. Zmieniają się tylko nazwy firm a nazwiska pewnych osób są zawsze w satelicie tych firm. Te z Pani opowieści też w mniejszym stopniu ocierały sie w mojej sprawie. Dla mnie to juz przeszłość i śpię spokojnie czego i Pani życzę. Jak będę kiedyś  na Teneryfie na pewno Was odwiedzę , sam pływam za rybkami tylko w innych rejonach . Połamania wędek.

Wrzesień 11, 2018, 16:36:47
Odpowiedź #97
  • **
  • Wiadomości: 71
  • SSM - Ważne miasto w Księstwie Mazowieckim
  • Akwen: Adriatyk
Bardzo współczuję szarpaniny z nieuczciwym sprzedawcą.

Miałem jednak trochę szczęścia. :P Chodziła za mną łódź z DarMaru i byłem jej bliski kupna. Jednak przeważyła inna firma. C:-)
Ważne miasto w Księstwie Mazowieckim.

https://smoki3.flog.pl/

Wrzesień 14, 2018, 11:47:08
Odpowiedź #98
  • **
  • Wiadomości: 33
    • Teneryfa, Ocean Atlantycki
  • Akwen: Adriatyk
Bardzo współczuję szarpaniny z nieuczciwym sprzedawcą.

Miałem jednak trochę szczęścia. :P Chodziła za mną łódź z DarMaru i byłem jej bliski kupna. Jednak przeważyła inna firma. C:-)

Nasz sprzedawca (firma PHU Izabela Burnos z Rynu) niestety wciąż z uporem maniaka chowa głowę w piasek. Są oni również autoryzowanym dealerem silników Suzuki. Po zamontowaniu przez nich silnika do kupionej u nich łodzi od początku nie działa czujnik paliwa. Nie polecam więc żadnych usług z tej firmy.

A Panowie z Dar-Maru niestety przypadkowo wplątali się w ten temat i tylko dlatego, że na Targach mieli jedno stoisko z firmą sprzedawcy PHU Izabela Burnos. I łódka o której mowa w tym wątku nie jest ich produkcji, tylko stoczni Gabmar z Giżycka.

Wrzesień 14, 2018, 12:52:35
Odpowiedź #99
  • *****
  • Wiadomości: 822
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Lubelskie
  • Akwen: Morze Egejskie
Sprzedawcy się nie dziwię, że nie może wiele pomóc, chociaż prawo właśnie jego obliguje do usunięcia ewentualnych usterek.
Tutaj konieczna jest interwencja producenta i jego chęć do zajęcia się naprawą.
Chyba, że  doszedł do wniosku, że usterki nie są spowodowane wadliwą produkcją a np. dodatkowym wyposażeniem lub niewłaściwą eksploatacją.
Jeżeli jesteście pewni swojego to pisemnie wezwijcie sprzedawce do usunięcia usterek i podajcie termin wykonania, jeżelinie będzie reakcji to składajcie pozew.
Lema Gen II Volvo Penta 4,3 GXI Vortec V6 228 HP

Wrzesień 18, 2018, 08:16:25
Odpowiedź #100
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Gizycko
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Szkoda tylko że właścicielka zakupionej jednostki nie wspomina jakie modyfikacje zrobiła na zakupionej jednostce po opuszczeniu jej przez stocznię. Tę samą jednostkę certyfikował PRS i nikt nie miał zastrzeżeń. Ta sama jednostka była na targach , a także na testach na wodzie i wówczas wszystko działało, nic nie pękało, wody nie było. Wielka szkoda że nikt nie wspomina iz pani do łodzi 5,8 mt wstawiła bimini z relingami ponad 80 mm srednicy  i że nikt nie dał pod to wzmocnień tylko zrobił dziury na wylot , szkoda że nie pisze pani iż zostały przedłużane relingi, a pierwotne mocowania zostały zerwane. W jednostce tej została zamontowana duża ilość elektroniki już poza jakimkolwiek nadzorem.
Stocznia zawsze bierze odpowiedzialność za swoje produkty, ale tylko wówczas jeżeli nie ma w nich modyfikacji wykonanych bez jej nadzoru.
Co do firmy Darmar, to firma Gabmar sama zakończyła z nimi współprace, jeszcze zanim się na dobre zaczęła.

Wrzesień 18, 2018, 10:42:00
Odpowiedź #101
  • ***
  • Wiadomości: 144
    • Ursus
  • Akwen: Wisła środkowa
Gabmar , Darmar , darded i połap się człowieku o co biega .  ;)

Wrzesień 18, 2018, 10:48:43
Odpowiedź #102
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5453
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Szkoda tylko że właścicielka zakupionej jednostki nie wspomina jakie modyfikacje zrobiła na zakupionej jednostce po opuszczeniu jej przez stocznię.

Przecież kobieta nie robiła żadnych modyfikacji, wszystko było zamówione u sprzedawcy.  ::)
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Wrzesień 22, 2018, 22:37:01
Odpowiedź #103
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 28
    • Konin
  • Akwen: Warta
Szkoda tylko że właścicielka zakupionej jednostki nie wspomina jakie modyfikacje zrobiła na zakupionej jednostce po opuszczeniu jej przez stocznię.

Przecież kobieta nie robiła żadnych modyfikacji, wszystko było zamówione u sprzedawcy.  ::)

A może to wszystko sprzedawca zamontował  ;)

Wrzesień 26, 2018, 22:38:01
Odpowiedź #104
  • **
  • Wiadomości: 33
    • Teneryfa, Ocean Atlantycki
  • Akwen: Adriatyk
Sprzedawcy się nie dziwię, że nie może wiele pomóc, chociaż prawo właśnie jego obliguje do usunięcia ewentualnych usterek.
Tutaj konieczna jest interwencja producenta i jego chęć do zajęcia się naprawą.
Chyba, że  doszedł do wniosku, że usterki nie są spowodowane wadliwą produkcją a np. dodatkowym wyposażeniem lub niewłaściwą eksploatacją.
Jeżeli jesteście pewni swojego to pisemnie wezwijcie sprzedawce do usunięcia usterek i podajcie termin wykonania, jeżelinie będzie reakcji to składajcie pozew.

@woj70, początkowo zarówno sprzedawca jak i producent wykazali chęć naprawy i usunięcia usterek. W oficjalnym wspólnie napisanym piśmie odnieśli się do usterek i zobligowali do konkretnego terminu naprawy. Byliśmy umówieni na marzec. Niestety się nie pojawili. Po prostu nas olali, wystawili nas do wiatru. Łódka do dziś jest nienaprawiona.

Usterki są spowodowane zarówno wadliwą produkcją łodzi (brak odpływu wody spod pokładu, brak możliwości uniesienia silnika do pozycji transportowej, itd), jak i zamontowaniem dodatkowego wyposażenia, które zamówiliśmy a sprzedawca zaakceptował i zrobił (daszek, przedłużenie relingów i inne).

Niestety ścieżka się wyczerpuje i coraz bliżej do pozwu. Wciąż czujemy się oszukani. Dużo pieniędzy wydane, a łódka rozczarowała nas bardzo.