Autor Wątek: Kawasaki js300  (Przeczytany 12692 razy)

Kwiecień 10, 2018, 14:27:52
Odpowiedź #60
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 1309
  • Morski Sternik Motorowodny
    • Lublin
  • Akwen: Wody lokalne
Nie mów,ze nie słyszałeś go wcześniej ?Jeśli nie to albo masz za głośny/zbyt dobrze wytłumiony holownik albo muzyke trzeba przyciszyć ;)
Był Łuk + Wichr 30  Był Seadoo Spark 2up 60HP+ 2015
Był Seadoo Spark 2up 60HP+ 2017
Jest Seadoo Spark TRIXX 2up 90HP 2018

Kwiecień 11, 2018, 07:37:16
Odpowiedź #61
  • ***
  • Wiadomości: 239
  • sternik motorowodny, CMAS*
    • warszawa
    • instagram
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Owszem, słyszałem, dlatego przymierzałem się od miesiąca do wymiany...
Tak czy inaczej wczoraj zdemontowałem piasty, wybiłem pozostałości bieżni łożyska.
Cała belka wygląda na jakiś custom, więc zobaczymy czy szybko uda się dobrać łożyska.

Plan jest taki, żeby do pt ogarnąć graty, w sobotę wszystko zmontować w całość i w nd znowu zwodować się w Nieporęcie ;D
Kawasaki Js300

Kwiecień 16, 2018, 07:58:16
Odpowiedź #62
  • ***
  • Wiadomości: 239
  • sternik motorowodny, CMAS*
    • warszawa
    • instagram
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
W sobotę udało mi się ogarnąć wymianę łożysk, w niedzielę jazda do Nieporętu przebiegła bez problemu, czyli cała operacja przebiegła pomyślnie  ;D

Jeszcze tylko muszę ogarnąć koła fiatowskie z niskim ET, bo centrowanie na śrubach irytuje mnie niemiłosiernie, a i tak nigdy nie udaje mi się ustawić ich idealnie.
Kawasaki Js300

Lipiec 16, 2018, 08:31:05
Odpowiedź #63
  • ***
  • Wiadomości: 239
  • sternik motorowodny, CMAS*
    • warszawa
    • instagram
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Przyszła pora na regenerację waterboxa.
Jego stan był... słabiutki, przede wszystkim był nieszczelny.
Nieszczelne były oba krućce, które ktoś kiedyś (pomimo pourywanych nitów) przykleił jedynie sylikonem...


-wymontowałem i umyłem waterbox
-usunąłem stary sylikon
-usunąłem resztki nitów
-krućce przykręciłem na śruby z podkładkami
-wszystko uszczelniłem sylikonem wysokotemperaturowym

jak pogoda pozwoli, w weekend będę testował na wodzie
Kawasaki Js300

Lipiec 23, 2018, 07:57:28
Odpowiedź #64
  • ***
  • Wiadomości: 239
  • sternik motorowodny, CMAS*
    • warszawa
    • instagram
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Waterbox zamontowany, cały układ wydechowy nareszcie jest szczelny :)
Skuter odżył, dużo lepiej zbiera się  ;D
Kawasaki Js300

Marzec 04, 2019, 10:50:46
Odpowiedź #65
  • ***
  • Wiadomości: 239
  • sternik motorowodny, CMAS*
    • warszawa
    • instagram
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Nie wiem czy zauważyliście, ale od kilku lat zima odpuszcza coraz  wcześniej.

W 2017r pierwszy raz po zimie wodowałem skuter w święta majowe, lodu na Zegrzu już nie było, ale ludzie chodzili w kurtkach i czapkach patrząc na mnie z politowaniem  ;D

W 2018 wodowałem się dokładnie miesiąc wcześniej, czyli na początku kwietnia.


Po zeszłorocznym sezonie rozebrałem silnik oraz wydech, oczyściłem kanały chłodzące, wymieniłem uszczelki (wszystkie ORI)
Silnik jest już zmontowany, muszę tylko jeszcze przejrzeć przewody chłodzące czy nie ma tam jakiegoś syfu, zmontować wydech , próbne odpalenie i w czwartek, czyli 7 marca planuję się zwodować.  8)

Z planów na bieżący rok, jeżeli uporam się z problemem grzejącego się silnika, mam zamontowanie zrywki oraz regenerację gaźnika.
Kawasaki Js300

Lipiec 02, 2019, 07:32:13
Odpowiedź #66
  • ***
  • Wiadomości: 239
  • sternik motorowodny, CMAS*
    • warszawa
    • instagram
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Po wielu bojach udało mi się ogarnąć problem grzejącego się silnika.
Okazało się, że przyczyną była malutka dziurka w płaszczu wodnym tłumika oraz nieszczelność na opasce zaciskowej  (połączenie metalowo-gumowe).

Przy okazji raz jeszcze wymieniłem wszystkie uszczelki silnika i układu wydechowego, oczywiście na oryginalne Kawasaki, oraz splanowałem wszystkie powierzchnie styku z uszczelkami
Odkamieniłem również na tyle, na ile było to możliwe płaszcz wodny w układzie wydechowym.

Na chwilę obecną wygląda na to, że wszystko działa tak jak powinno, silnik odpala od strzała, woda z rewizji wypływa w sposób ciągły, silnik nie grzeje sie i trzyma temperaturę ok 80st (mierzone pirometrem laserowym).

Z regeneracją gaźnika poczekam do przyszłego roku, na razie nic złego się z nim nie dzieje poza jednym małym przeciekiem na jednej z regulacji.

Z montażem zrywki również poczekam chyba na przyszły sezon, bo montaż będzie wymagał regulacji gaźnika, to przy regeneracji zrobi się to za jednym razem.

Jako, iż mój ulubiony olej Castrol Aqua Race nie jest dostępny, kupiłem takiego jak poniżej Quick Silvera - z tego co czytałem to jeden z lepszych i bardziej zaawansowanych olejów, a na tym nie chcę oszczędzać zwłaszcza, że silnik jeszcze godzinę będzie na dotarciu.

« Ostatnia zmiana: Lipiec 04, 2019, 08:59:45 wysłana przez nurexx »
Kawasaki Js300

Lipiec 15, 2019, 11:56:26
Odpowiedź #67
  • ***
  • Wiadomości: 239
  • sternik motorowodny, CMAS*
    • warszawa
    • instagram
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Wreszcie nadszedł ten czas  ;D
Przepływane od remonetu silnika 5h, czyli silnik dotarty  :D

A poniżej fotka z wczorajszego pływania

P.S tak, wiem, o jedną osobę za dużo  ::)
Kawasaki Js300

Lipiec 15, 2019, 16:15:13
Odpowiedź #68
  • ***
  • Wiadomości: 180
    • Legionowo
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Rakieta to to nie jest ale od takiej 300 zaczynałem.
A może masz ochotę na sxr800??

Lipiec 16, 2019, 11:19:33
Odpowiedź #69
  • ***
  • Wiadomości: 239
  • sternik motorowodny, CMAS*
    • warszawa
    • instagram
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Pewnie, że rakieta to nie jest, ale jak na pierwszy skuter to zabawa jest fajna  ;D
Dopóki uczę się pływać, nudno nie jest  ;)

Miałem kiedyś okazję przepłynąć się dłubniętym SXRem. To już jest zupełnie inna bajka  ::)
Kawasaki Js300