Skocz do zawartości

Łajba z silnikiem mercedes 3.0 TD


rafalk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

predkość max przy spokojnej wodzie 60 km/h obroty 4800 spalanie 32 l/h

przelotowa 45 km/h obroty 3900 i 24 l/h

spacerowa 10 km/h obroty 1300 i 2,5 l/h

czy to dobre wyniki do takiej łodzi?

pływam nią pierwszy sezon wiec jeszcze bede probował zwiekszyc predkosc i poprawic wejscie w slizg bo troche jej to zajmuje.

20140318_105525.jpg.11e5e1dc0f332a4305eade7d31aa6202.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Ciekawy jestem jak to w rzeczywistości pracuje .

Moze będziesz w tygodniu na wodzie to bym Ciebie odwiedził?

Napisz jakie rozwiązania zastosowałeś

skrzynia redukcyjna czy bez

przeniesienie sztywne czy sprzęgłem gumowym

zetka bravo czy alpha chłodzenie dwu czy jedno obiegowe

wymiennik na wodę i doładowanie czy inne rozwiazanie

modyfikowałeś pompę czy orginal

Tak na marginesie czy obroty dla tej wersji silnika nie sa nieco za duze?czy sprawdzałeś przy 4800 temperaturę spalin ?

jakie przełożenia stosowałeś?

Widze ze lubisz mechanikowac wiec ja podzele sie swoimi doswiadczeniami z 320cdi v6

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Jak pracuje? dla mnie ok, do tej pory pływałem z silnikami zaburtowymi.

  Napęd zetka omc cobra king ze sprzęgłem gumowym bez skrzyni.

  Chłodzenie dwu obiegowe, chłodnica oleju, wymiennik, kolektor chłodzony, wydech z płaszczem wodnym,intercooler chłodzony   

  wodą wszystko chłodzone wodą zaburtową podaną przez oryginalną pompe w zetce.

  Co do obrotow to na max mało  pływam  dobrze płynie przy 4 tys.

  Chce jeszcze pobawic sie trym klapami tylko musze wchodzic do wody bo nie sa hydrauliczne.

  Tez sam marynizowałeś swoj motorek?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Jak pracuje? dla mnie ok, do tej pory pływałem z silnikami zaburtowymi.

  Napęd zetka omc cobra king ze sprzęgłem gumowym bez skrzyni.

  Chłodzenie dwu obiegowe, chłodnica oleju, wymiennik, kolektor chłodzony, wydech z płaszczem wodnym,intercooler chłodzony   

  wodą wszystko chłodzone wodą zaburtową podaną przez oryginalną pompe w zetce.

  Co do obrotow to na max mało  pływam  dobrze płynie przy 4 tys.

  Chce jeszcze pobawic sie trym klapami tylko musze wchodzic do wody bo nie sa hydrauliczne.

  Tez sam marynizowałeś swoj motorek?

Tak sam marynizowalem lecz w tych silnikach same przystosowanie mechaniczne to pikus.

Zajalem sie tym silnikiem bo uwazam ze to majstersztyk mercedesa i chyba lepszego diesla nie ma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...