Skocz do zawartości

Impedancja 240-33; 0-190; 10-180 OM czujnika a zegara paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich,

 

Kompletuję zegary, zbiornik, oraz inne dodatki do malibu 450 i utknąłem bo okazało się że:

 

mam zegar-wskaźnik poziomu paliwa o impedancji 240-33 OM

czujnik poziomu paliwa w baku 10-180 OM

 

i ten zestaw chodzi ale odwrotnie czyli jak bak jest pełen to na zegarze rezerwa, jak rezerwa to na zegarze pełen.

Chciałem to naprawić i odwrócić za pomocą adapteru impedancji, który mi zrobił dostawca zegaru ale nie chodziło, poza tym podobno adaptery mają zwłokę czasową i nie wiem czy to dobre, zatem zostałem z probleme sam.

Najprościej było by dokupić nowy czujnik o impedancji zgodnej z zegarem i po problemie - nie znalazłem na necie czujników o impedancji 240-33 OM tylko takie z pływakiem na drucie, uniwersalne regulowane:

 

http://www.permatech.com.pl/e-sklep/index.php?p1698,czujnik-wychylny-paliwa-dl-od-13-do-66cm-240-33-ohm

 

ale nie wiem jak one się sprawują na przechyły bo pływak dość daleko odsunięty, ale znalazłem zegar pasujący wyglądem do moich o impedancji 0-190. To było by najtaniej do wymiany ale czujnik mam 10-180 i nie wiem z kolei jak ten zestaw będzie chodził? a może jest inny sposób na zgranie tych dwóch rzeczy - Co byście zrobili?

 

Pozdrawiam,

bardzo proszę o Wasze myśli

 

Michał

Malibu 450 + mercury 60

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...