logoslaw Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Pętla wokół Berlina i Poczdamu Chce się podzielić wrażeniami i uwagami z rejsu "Pętla wokół Berlina i Poczdamu". Liczę że Koledzy uzupełnia go swoimi uwagami dotyczącymi gdzie się zatrzymać, gdzie są serdeczni ludzie, gdzie można slipować łódź. A co omijać szerokim łukiem. Planowaliśmy ten rejs, dużo dłuższy, ale ze względów czasowych i losowych wypalił tyko taki. Dzień pierwszy 8.45 Wypływamy z Cigacic (471 km ODRY) 13 lipiec 2013 r. w dwie załogi. "ZUU" i "C'est la vie". Pogoda dopisuje: temp 23 stopnie C, wiatr silny zachodni, słonecznie. http://upload.secondsun.pl/img/1381440641img11.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381440641img12.jpg 11.15 „Przeskakujemy” Krosno Odrzańskie (514 km ODRY) .W porcie nie ma nic, sklepy blisko (200 m), ale paliwo daleko, bo 1300 m w kierunku Zielonej Góry. JEST SLIP http://upload.secondsun.pl/img/1381440769img13.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381440770img14.jpg 13.40 W Ratzdorf ( 542,5 km ODRY ,Ujście NYSY KŁODZKIEJ ) robimy krótką około godzinną przerwę. Oglądamy pomnik ku czci powodzi w 1997 r. Uwaga! Przy pomoście zawirowania, tak ze obserwujcie wodę jak się układa, bo nosi raz prawo raz w lewo. http://upload.secondsun.pl/img/1381440870img15.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381440871img16.jpg (552 km ODRY) zerwany most przed EISENHUTTENSTADT , ( 554 km ODRY ) po lewej stronie widoczne dwa kominy EISENHUTTENSTADT. Będziemy tędy wracali http://upload.secondsun.pl/img/1381441003img17.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381441004img18.jpg 17.30 Cumujemy przy RGZW Słubice. ( 584 km ODRY ) W Słubicach po stronie Niemieckiej Festyn i zabawa do godziny 23.00 ale oczywiście po stronie Polskiej zabawa przy przystani zaczyna się po zakończeniu imprezy w Niemczech, tak, że bawią się na przystani do godziny 2.30 a od godziny 5.00 rozstawiają się wędkarze na zawody i to Międzynarodowe . Toalety na stacji STATOIL (150 m) za wałem. Podobnie sklepy ( markety) i CPN. Janek czyni zapiski w dzienniku pokładowym. http://upload.secondsun.pl/img/1381441113img19.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381441114img20.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Fajna relacja, czekam na więcej :) C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Dzień drugi 7.00 Wychodzimy z portu po wczesnych pogawędkach z wędkarzami. Jest sympatycznie. Pochmurno temperatura 17 C. http://upload.secondsun.pl/img/1381441366img21.jpg 10.00 „Po drodze” ( 617,5 km ODRA) skręcamy w prawo i wstępujemy do Kostrzyna ( 2.5 km ). Wejście na Warte słabo oznakowane,prąd silny, wiatr prosto w nos. Uwaga! Należy minąć boje i dopiero ostro zawrócić w prawo, nie skracać drogi, bo płytko i można trafić na coś pod wodą. Tak pouczył nas Inspektor nadzoru wodnego spotkany Marinie. Na szczęście nie zawiódł nas nos i szczęście. http://upload.secondsun.pl/img/1381441453img22.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381441454img23.jpg W Kostrzynie zacumowaliśmy w Marinie przed mostem drogowym, za dwoma mostami kolejowymi po prawej stronie ( słabe oznakowanie i nie oznaczone wejście). Woda wysoka , rozlewisko na całej szerokością trzeba płynąć blisko wału przy moście drogowym. Miejscowi to wiedzą. Pogoda się poprawia, temp. 19,5 C. http://upload.secondsun.pl/img/1381441529img24.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381441530img25.jpg 12.45 Opuszczamy Kostrzyn.Wychodzimy z powrotem na ODRE ( 617,5 km ODRA) http://upload.secondsun.pl/img/1381441609img26.jpg 15.30 Osinów Dolny (662,2 km ODRY). Cumujemy za mostem drogowym) na rozlewisku po prawej. Nie widać Nas nawet z odległości 15m z nabrzeża. Do CPN 300 m ceny normalne, można się wykąpać na stacji, ale na zakupy nie liczcie bo oprócz papierosów i gorzałki, ale po cenach jak u sąsiadów to za chleb 1,5 Euro sobie życzyli. http://upload.secondsun.pl/img/1381441696img27.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381441697img28.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Eksperymentuje bo nie wiem czy cała wejdzie na jeden raz. Pozdrawiam. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Dzień trzeci 8.50 Wyjście z OSINOWA DOLNEGO. Brakuje nam 5.5 km aby wejść na STARĄ ODRE i przed nami pierwsza śluza w HOHENSAATEN. 9.30 Śluza HOHENZATTEN (93 km Stara Odra), oczekiwanie na "zielone". Brak interkomu. Jak nie masz radia i jeszcze nie mówisz w języku sąsiadów to pozostaje ci dreptanie do wieżyczki i próba dogadania się ,bo tam jest interkom. Po kilku minutach rozmowy po angielsku i po niemiecku dowiadujemy się że polski holownik "Bizon" będzie pierwszy a my za nim . Przewozi piasek w ilości 990 ton do BERLINA. Będzie nam towarzyszył aż do 40 km kanału. http://upload.secondsun.pl/img/1381441983img30.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381441984img31.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381441984img32.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381441985img33.jpg 11.15 Wyjście ze śluzy Jesteśmy na kanale ODER –HAVEL - KANAL 12.15 Przed mariną ODERBERG ( 87 km ODER -HAVEL) pękła opaska na osłonie gumowej wału w „Cest la vie”. Skręcamy drutem ( prowizorka) i jakoś docieramy do mariny - próbujemy załatwić opaskę .Tam trochę na migi ,pokazujemy ta opaskę z komentarzem „ is szajse” i dostajemy trzy sztuki od gościa który remontuje swój prywatny jacht. Rewanżujemy się dwoma puszkami piwa "TYSKIE" oraz folderami Ziemi Zielonogórskiej , Sulechowskiej oraz mapami ODRY. Szczerze zdumiony, zaskoczony, ale zadowolony. Wychodzimy 13.10 Płyniemy spokojnie na 78 km do "podnośni wannowej" NIEDERFINOW . Niestety swoje trzeba odczekać. Wiec wypoczywamy http://upload.secondsun.pl/img/1381442088img34.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381442089img35.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381442090img36.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381442091img37.jpg 15.40 Wyjście z podnośni. Po drodze na 55 km mijamy Marinę Marienwerder. Ceny postoju normalne ( 1 Euro ), ale ceny posiłków makabrycznie wysokie przynajmniej dla nas. http://upload.secondsun.pl/img/1381442171img38.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381442172img39.jpg 19.00 Jesteśmy na (40 km ODER HAVEL KANAL) tzw. Kreuzbruch. Wchodzimy na MALZER Kanal, aby po 1,2 km zatrzymać się na nocleg bezpłatnie przy śluzie LIEBENWALDE. Cicho i spokojnie .Tylko szum wody z jazu - bez komarów. http://upload.secondsun.pl/img/1381442269img40.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Dzień czwarty 8.20 Wyjście z miejsca przy śluzie i dalej na ODER-HAVEL-KANAL. 10.05 Śluza Lechnitz ( 29 km ODER-HAVEL ). Przydają się rękawiczki na śluzach, bo niestety ślady mazutu brudzą nie tylko cumy. Cumujemy na jednym polerze, ale jak komuś wygodnie i ma załoganta to można na dwóch http://upload.secondsun.pl/img/1381442425img41.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381442425img42.jpg 10.30 Wyjście ze śluzy. 12.15 Na 25 km skręcamy w prawo na Havel i na 2 km stajemy w ORANIENBURGU. Po zakupie paliwa (CPN 800m) i pieczywa mam problemy ze zrywką, która przestała łączyć a właściwie rozłączać. Bardzo ładne miejsce na darmowy postój. A po drugiej stronie maja FAJNY SLIP, miejsca postojowe w normalnych cenach 1 Euro za metr itd. a zarządzający są bardzo serdeczni , chcą pomóc i chcą się dogadać. http://upload.secondsun.pl/img/1381442520img43.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381442521img44.jpg 16.35 Opuszczamy gościnne miejsce i wychodzimy z HAVELI na kanał ODER –HAVEL i dalej na BERLIN. 19.50 na 2,3 km skręcamy za mostem "Spandauer "w prawo i kierujemy się do Spandauer Nordhafen. Stajemy na 24 h parkingu miejsce oznaczane jako „ prostokątna tablica z litera P na niebieskim tle i strzałką w która stronę obowiązuje z dopiskiem pod spodem „ NUR SPORT MAX 24 STD „ i na przedłużeniu pasa startowego lotniska TEGEL, no prawie. Do 22.30 oglądamy startujące samoloty z odległości 150-200m na wysokości od 120m wzwyż. A później cisza do 6.30 rano. Jest co prawda wcześniej po lewej stronie (2.5 - 2.8 km ODER-HAVEL) bardzo długie miejsce na odpoczynek ale jest jeszcze bliżej pasa i przy głównym nurcie pomiędzy mostem "Wasserstadbrucke a Spandauer Seebrucke. http://upload.secondsun.pl/img/1381442581img45.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381442582img46.jpg Dzień piąty 8.15 Wyjście w stronę Berlina http://upload.secondsun.pl/img/1381442642img47.jpg 8.35 Śluza Spandau. Jesteśmy pierwsi, co nie znaczy ze nie musieliśmy swojego odstać. Wpływamy na HAVEL i kierujemy się w stronę Poczdamu na jezioro JUNGFERSEE i dalej na TIEFERSEE. Pod słynnym mostem GLIENICKER ( wymieniano na nim szpiegów , i to w latach 70-80 ) (15.0 km HAVEL ) oczekujemy na zmianę załogi. Po drodze w Berlinie KLADOW ( na 11 km HAVEL za wyspą po prawej) mijamy BEZPŁATNY SLIP. http://upload.secondsun.pl/img/1381442723img48.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381442724img49.jpg 12.00 Most GLIENICKER . Wspólne zdjęcie, ostatnie uwagi Janka dla nas, nowej załogi i zostali sami. http://upload.secondsun.pl/img/1381442823img50.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381442823img51.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381442824img52.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381442824img53.jpg 14.30 Wypływamy z nową załogą. Dalsza trasa poprzez jeziora TIEFESEE, TEMPLINERSEE, SCHELOWSEE, koło miejscowości KAPUTH, dalej GROZER ZERNSEE, KLEINER ZERNSEE do 1km rz. HAVEL i zatrzymujemy się na pięknym „ Kotwicowisku”. http://upload.secondsun.pl/img/1381442907img54.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381442908img55.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381442909img56.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381442909img57.jpg 18.00 Cisza i spokój. Do 22.00 zatrzymuje się tam około 20 jednostek. Słychać gitarę i śpiewy i dobrą muzykę ale wszystko milknie około 22.30. Sielanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Dzień szósty 9.00 Dzień jak co dzień słoneczny a my wypływamy w kierunku KETZIN - BRANDENBURG. Tam na 34 km SACROW- PARETZ -KANAL zaraz za promem jest marina. W marinie nabieramy wody ( w Berlinie trudno by to było uczynić ) po 2 EURO za 25 litrów ( brrrrr takiej z węża ogrodowego) i wracamy SACROW- PARETZ -KANAL w stronę Berlina. http://upload.secondsun.pl/img/1381443102img58.jpg 11.15 Na 20 km skręcamy w lewo na KRAMPNITZ żeby zobaczyć sztab byłej dywizji Sowieckiej . Warto było nie tylko ze względu na zabudowę. WIDOKI !! http://upload.secondsun.pl/img/1381443161img59.jpg 12.30 Wracamy na trasę na Berlin ale tym razem przez JUNGFERMSEE przepływamy trzymając się prawego brzegu omijając wyspę z lewej jej strony. Wracamy w kierunku Berlina do 0 km HAVEL aby tuz przed śluzą SPANDAU skręcić w prawo i wpłynąć na 0 km SPREE. http://upload.secondsun.pl/img/1381443235img60.jpg 16.15 Na 5,5 km SPREE Śluza CHARLOTTENBURG gdzie nieoczekiwanie udaje nam się złapać na "zielone światełko" tak że wpływamy na nią z marszu. http://upload.secondsun.pl/img/1381443290img61.jpg 17.00 Śluza Charlotenburg. Na (9.3 do 9.5 km) SPREE kilkanaście łodzi oczekuje do godziny 19.00 aby można było przepłynąć koło BUNDESTAGU. Czekamy i my. Uzupełniamy zapasy paliwa bo CPN jest zaledwie 350m po tej samej stronie. Dalej zamierzamy zacumować na 18 km tuz za śluza MUHLENDAMMSCHLEUSE w kanale mijając port starych statków. Pomiędzy mostami ROZSTRASENBRUCKE a GRUNSTRASEBRUCKE. Miejsce fajne na kilka łodzi i spokojnie a do wieży telewizyjnej zaledwie 400-500m. Do imbisu 100m. http://upload.secondsun.pl/img/1381443377img62.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381443378img63.jpg 20.00 Śluza MUHLENDAMMSCHLEUSE Brak miejsca przy muzeum starych statków, płyniemy dalej. Jacht który cumował i dla drugiej łodzi nie było miejsca wypłynął 10 minut po nas. Szukamy miejsca i dopiero na 23,5 km przy wyspie „ Insel der Jugend” znajdujemy dwa miejsca . Trochę przesunęli katamaran o metr, trochę inną , mniejsza łódź motorową o metr i spotkanie było gotowe. Nocleg w Treptow. Nocne Polaków i Niemców rozmowy. Nawet po rosyjsku. http://upload.secondsun.pl/img/1381443445img64.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Dzień siódmy 9.45 Muzyka i wieczorne rozmowy ( zapomniałem o włączonej lodówce) i uruchomienie ręczne silnika, bo akumulatorki za słabe. Zmieniamy trasę. Nie płyniemy SPREE przez LANGER SEE I DAHME , tylko na 32.8 km odchodzimy w lewo na KIETZGRABEN ( zaraz za mostem miejsce do cumowania 24h ) i kanałem MUGGELSPREE oraz jezioro MUGGELSEE, poprzez Dammeritz , Gosener Kanal i jezioro SEDDINSEE, do wejścia na 45 km ODER-SPREE . Za jeziorem MUGGELSEE a jest to dzielnica RAHNSDORF jest bajeczna okolica, mnóstwo kanałów do posesji a przy każdej inna "lepsza" łódź, bogactwo form i treści. http://upload.secondsun.pl/img/1381443572img67.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381443573img68.jpg 13.20 Początek " nudnego" kanału. Wszystko poukładane , wszystko obsypane kamieniami, wyfaszynowane, proste długie do znużenia odcinki, ale to dopiero po śluzie WENSDORF. Płyniemy aż do FURSTENWALDE gdzie zatrzymujemy się na 76 km w porcie gdzie robią "Hausboody" a w obsadzie portu są Polacy. JEST SLIP .Bardzo dogodny wjazd. http://upload.secondsun.pl/img/1381443661img69.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381443661img70.jpg 17.30 Marina FURSTENWALDE. Opłaty stałe 1 Euro za mb łodzi,1 Euro za prąd, 1 za prysznic. Z czego skwapliwie korzystamy. Super cieplutka woda, chociaż i na "Kotwicowisku " i na jeziorach Poczdamskich nie było tak źle bo i słoneczko i woda ciepła. Zaraz za śluzą po lewej znajduje się miejsce wyczekiwania dla łodzi http://upload.secondsun.pl/img/1381443730img71.jpg Dzień ósmy 9.20 Wyjście z mariny w FURSTENWALDE 11.00 Śluza KERSDORFER http://upload.secondsun.pl/img/1381443836img72.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381443837img73.jpg 15.00 Dosyć mamy tego Kanału. Zmieniamy plany na 96 km skręcamy w prawo "SPEISEKANAL NEUHAUS"` na Neuhaus i dalej na Beskow. Zakątki, bajecznie wijący się kanał. Trzeba uważać, bo płytko. Śluza NEUHAUS.Trzeba się zameldować u śluzowego, ale nas wyręczyli z poprzedzającej łodzi. UWAGA, bo zaraz za śluzą poszedłem dużym łukiem i siadłem na mieliźnie, bo po prawej jest jaz i ciągnie w tamtą stronę . Ściśle trzeba trzymać się szlaku. Wyciągałem się dwoma linkami tj. około 55m przepływając wpław na drugi brzeg ale poszło i dalej na Beskow. http://upload.secondsun.pl/img/1381443919img74.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381443920img75.jpg 18.00 Śluza automatyczna BESKOW. Koncert muzyki Kubańskiej przy restauracji, a miejsce do cumowania 20 m dalej. Muza dobra, atrakcja fajna. http://upload.secondsun.pl/img/1381443995img76.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381443996img77.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Dzień dziewiąty 7.40 Nowe doświadczenie na śluzie automatycznej samoobsługowej. Wystarczyło na śluzie patrzeć gdzie są zielone słupki z raczkami i tylko za nie pociągnąć. NIE RUSZAĆ CZERWONEJ bo ona tylko alarmowo. http://upload.secondsun.pl/img/1381444291img78.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381444292img79.jpg 9.45 Śluza NEUAUS .Śluzowy przekazał do śluzy EISENHUTTENSTADT że płyniemy. 14.30 Zwiedzamy Marinę w EISENHUTTENSTADT (126 km ) i przechodzimy przez śluzę EISENHUTTENSTADT która śluzuje na dwa etapy. Wychodzimy ze śluzy o 15.30. Już czując bliskość ODRY nie odmawiamy sobie dobrego posiłku i piwa z pianą na dwa palce. http://upload.secondsun.pl/img/1381444372img80.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381444372img81.jpg 17.45 Zasiedzieliśmy się . Spotkaliśmy Polaka pracującego w restauracji i tak Gadu –Gadu. Kończymy kanał 130 km i zaczynamy 553,5 km ODRY. http://upload.secondsun.pl/img/1381444429img82.jpg 21.40 Zmierzcha już (532km ODRY) zatrzymujemy się na dziko na nocleg. Komary atakują wściekle a my się bronimy tłukąc je czym popadnie . Pokąsani zwyciężamy!!! http://upload.secondsun.pl/img/1381444511img83.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Dzień dziesiąty 7.00 Dalej pod prąd, kierunek CIGACICE . Już nie idzie tak łatwo. Płyniemy 6 -7 km /godz. .Nie forsujemy silników. http://upload.secondsun.pl/img/1381444625img84.jpg 10.00 Krosno Odrzańskie ( 514 km ODRY ). Ostatnie zakupy, paliwo i dalej do domu. 15.00 Brody (486 km ODRY ). To Rodzinna miejscowość Janka on obiecał niespodziankę. A tu CISZA tylko warkot silnika - widocznie jest zajęty. 17.30 Port CIGACICE, no i jest „Niespodzianka”. Dana na nabrzeżu w Białej sukience powiewająca na powitanie białą chusteczka. Lepszego „numeru” nie mogła zrobić. Pozdrawiam. Sławek http://upload.secondsun.pl/img/1381444731img86.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381444731img87.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381444732img88.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381444732img89.jpg Dana w „ białej sukience „ – fotkę ocenzurowano. A „moje” dziewczyny przymierzają się do następnego rejsu a i Sławek coś kalkuluje.. http://upload.secondsun.pl/img/1381444803img90.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381444804img91.jpg Podsumowanie Nasze logo na koszulkach http://upload.secondsun.pl/img/1381444884img92.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381444884img93.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1381444885img94.jpg AUTOR skipper m/s ZUU http://upload.secondsun.pl/img/1382803487w_bytomiu.jpg przepłynięte km ogółem 627 z prądem (km) 192 po kanałach (km) 354 pod prąd (km) 81 zużyte paliwo (l) 236 paliwo (l/km) 0,38 Godziny płynięcia 78,5 paliwo (l/godz) 3,01 prędkość średnia na trasie (km/h) 8,0 prędkość z prądem ( km / h) 13 prędkość po kanałach ( km / h ) 8,0 prędkość pod prąd ( km / h ) 6,2 Wrażenia Nieopisane Paliwo wyliczone dla łodzi „ ZUU” Łódź „ZUU” z silnikiem dwusuwowym TOHATSU 25 KM. Łódź „ Cest la vie” silnik diesla stacjonarny 27 KM. Następny planowany rejs czerwiec 2014 r. Tym razem Cigacice Brandenburg Magdeburg, Domitz ,Waren Berlin Cigacice . Do zobaczenia na rzekach i kanałach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Wspaniała wyprawa i świetny opis :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Co sie stało ze widze tylko ikonki fotek? A gdzie fotki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Super wyprawa i fajne szczegółowe opisy. Gratulacje :) Coś się stało z serwerem, poczekaj, pewnie po południu wrócą... Update: już wszystko w porządku :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Miło pooglądać takie foty z opisem . Gratuluję udanego rejsu ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STEF 2 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Witam,gratuluje super wyprawy.Moja wyprawa dookoła Berlina i Poczdamu odbyła się w maju 2007. Byliśmy tam w 4 jednostki oczywiście ze Szczecina i spowrotem.Sławku piszesz że w czerwcu organizujesz nową wyprawę w tamte strony,bardzo proszę o kontakt i info co i jak z wielką radochą dołączamy do Was.Tu nie możemy dobrać wspólników a samemu to na nic. Jeszcze jedo pytanie a gdzie zgubiliście PIĘKNE POŁÓWKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Tak tak Stefan , to coś dla Ciebie ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Witam .Stefan po pierwsze to Przepraszam za niesłowność w poprzednim roku ,bo przecież miałem Ci dać odpowiedz na miesiąc wcześniej. Raz jeszcze przepraszam. Wypad do ostatniej chwili stał pod znakiem zapytania bo na trzy dni przed wyprawą zrezygnować musiała Ela. Mój nowy załogant pojawił się w czwartek wieczorem a w sobotę wypływaliśmy. Trasę mam opracowaną. Parę rzeczy sie jeszcze dopnie. Wstępny termin + - 15 czerwiec z tolerancją 3 dniową. Istotą będzie stan wody na Elbie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilwater07 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Jestem pod wielkim wrażeniem tej wyprawy..... Szczere gratulacje!!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Relacja super choć już trochę słyszałem od autora osobiście więc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Natura wyznacza realia podróżowania a my się tylko dopasowaliśmy. Jak widać na jednej z foto ( dzień 5 ) korzystamy z własnych opracowanych map. Dlatego prośba o bardziej szczegółowy fragment którego zarys przesyłam. Znikome informacje w internecie - Dziekuje mail podany. http://upload.secondsun.pl/img/1381516530skrzyzowanie.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Wydaje mi się,ze łódke" c'est la vie " widziałem na naszych szczecińskich wodach tego lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Nic mi na ten temat nie wiadomo. Ale transformacja jest możliwa. Pozdrawiam. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Widocznie się pomyliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romcyś Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Witam Nooo, Sławek - jestem pod wrażeniem zrobionej "pętelki". Fajnie opisane i udokumentowane, super wskazówki dla kolejnych, którzy chcą przeżyć piękną przygodę. Ja, w tym roku również zrobiłem "pętelkę" Gryfino - Hohensaaten - Havela kanal - Marienwerde - Finow kanal - Gryfino, zaglądając na Werbelinsee. Opis w wątku Berlin. W przyszłym roku Stefan planuje zrobić taką trasę jak Ty. Ja jednak myślami jestem przy rejsie (który planował w tym roku Stefan, ale nie było chętnych) na Waren i dotrzeć do Muritz. Obecnie korumpuję swoją załogę, aby nie miała możliwości zmiany lub odwołania terminu rejsu :-\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Sławek, no fajnie, że chociaż Wam się udało zrealizować ten rejs - gratulacje ::). Zapraszaliście mnie na niego jeszcze w zeszłym roku i choć od paru lat już planuję, to ciągle coś nie wychodzi. Plany oczywiście dalej aktualne i w następny sezon moja Whisky może popłynie Waszym śladem, choć priorytet to Muritz. C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.