Autor Wątek: Nigdy więcej nie kupię amerykańskiego!  (Przeczytany 781 razy)

Maj 18, 2018, 10:19:33
Przekopując czeluści netu trafiłem na taki tekst: Aby nie marnować moich ciężko zarobionych pieniędzy na totalne śmieci. Panie Prezydencie, jeśli naprawdę chcesz sprawić, by Ameryka znów była świetna, możesz zacząć od pozwolenia Japończykom na wytwarzanie naszych produktów.    :D  :D  :D

https://www.consumeraffairs.com/boats/mercury.html

Maj 18, 2018, 13:03:42
Odpowiedź #1
  • *****
  • Wiadomości: 817
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Lubelskie
  • Akwen: Morze Egejskie
Mnie nie trzeba przekonywać, ja na zaburtowca  kupiłbym tylko hondę.
Lema Gen II Volvo Penta 4,3 GXI Vortec V6 228 HP

Maj 19, 2018, 09:48:17
Odpowiedź #2
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Poczytałem kilka i
- piszą, że Mercury "made in USA" - ale to chyba "China" (jak się mylę to z góry przepraszam)
- może problem skali bo chyba zaburtowców Merkury używa cały świat w olbrzymiej ilości, a już do sportu przodują
- nie wiem czemu Honda mało popularna,
 -- (malkontenci piszą, że ciężka i że to silniki samochodowe (2,4 i 3.5l włożone w zaburtowce)
--- ale szef serwisu Hondy twierdzi, że nie słyszał o przypadku konieczności wymiany wtrysku w silniku
--- z drugiej strony na forum Evinrude częsty płacz na taką konieczność
---- chociaż na forum własicieli Honda Odyssey (3.5 V6) też zdarzaja się ostatnio takie posty o nowych modelach po 2016 r

Klienci wymagają coraz tanszych silników i może to przyczyna. Najlepiej spalających kropelkę.
W Grecji, Australii - Yamaha uważana jest za pewny i niezniszczalny silnik.
Evinów w GR widziałem mało, Mercury i Suzi dużo

Cytuj
When I drove my new boat and motor to my first fishing trip, the owner of the fishing lodge could not believe that I had actually bought a Mercury Engine. He said that it would fail and that I should have bought an Evinrude or Honda or Johnson or ANYTHING but a Mercury. It makes me sick to think that after only 80 hours of boating, he was absolutely CORRECT!

Cytuj
Engine 1: 350 Verado. Problem in the first two weeks was a leaking valve covers. Engine 2: 9.9 pro kicker. Less than 8 hours on it. Always starts difficult and now won't start at all. If it does will run for 20 seconds and die, then won't start at all. Problem unknown... Two week waiting list to get repaired. Starting to wish I never bought these boat anchors they call motors
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Maj 19, 2018, 13:15:53
Odpowiedź #3
  • *****
  • Wiadomości: 1044
  • Sternik motorowodny, SRC-DSC, płetwonurek CMAS**
    • Warszawa/Marki
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
"- piszą, że Mercury "made in USA" - ale to chyba "China" (jak się mylę to z góry przepraszam)"

Nie mylisz się, w moim silniku są nalepki jednoznacznie wskazujące, że silnik był montowany w Chinach, ale to nie powoduje, że uważam go za gorszy, jak dotąd do niczego nie mogę się przyczepić(co mi się bardzo rzadko zdarza).
Dziś w odebranym wczoraj Fordzie Transicie wniosłem już trochę poprawek, znalazłem dwie luźne śruby i szukam dalej :-)

pzdr
Łódka już pływa, pozostało dopracować audio.

Maj 19, 2018, 13:31:36
Odpowiedź #4
  • Motorowodny Sternik Morski
  • *****
  • Wiadomości: 2374
    • Szczecin
  • Akwen: Wody lokalne
Częściowo macie rację małe silniki produkowane są w Chinach ale chyba od 90 tki już wszystko robione jest w USA . Ta info pochodzi od dealera tych silników