Autor Wątek: COASTER 720GT  (Przeczytany 23353 razy)

Luty 07, 2015, 22:47:52
Odpowiedź #15
  • *****
  • Wiadomości: 823
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Lubelskie
  • Akwen: Morze Egejskie
jak dla mnie za bardzo zagracona "kabina", wygląda na dużą i osobiście wykorzystał bym to....,ogólnie mi się nawet podoba, o silniku się nie wypowiadam ;) :)

Pisząc "kabina"  myślałeś o kokpicie?
Lema Gen II Volvo Penta 4,3 GXI Vortec V6 228 HP

Luty 07, 2015, 22:58:31
Odpowiedź #16
  • ****
  • Wiadomości: 362
    • Giżycko
  • Akwen: WJM
odmłodzona rybitwa    ??? z kokpitem oczywiscie
 :-\

Luty 07, 2015, 23:20:46
Odpowiedź #17
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5489
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Długość - 6,8-7,2m (różne źródła)
Do pawęży i silnika, bo chyba nie rozciąga się przy plywaniu :)

Na stronie podają 6,8 a w katalogu jest 7,2m... Na targach w Berlinie tez było 6,8, wiec chyba w katalogu naciagneli. ..

odmłodzona rybitwa    ???

I powiększona  ::)
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Luty 07, 2015, 23:56:39
Odpowiedź #18
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 593
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
odmłodzona rybitwa    ??? z kokpitem oczywiscie
 :-\
Mam nadzieje ze to był taki żarcik.Moim zdaniem naprawdę ciekawa łódka ale chyba mieszał w tym łapy jakiś norweg.
Super patent z tym odsuwanym dachem.
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2015, 23:59:57 wysłana przez pietiabo »
Pozdrawiam Piotrek

Luty 08, 2015, 00:05:18
Odpowiedź #19
  • ****
  • Wiadomości: 362
    • Giżycko
  • Akwen: WJM
tak jak rybitwa do wszystkiego czyli do niczego ale fajna fajna fajna naprawde  :) , bo kompromisy to trudna sztuka   C:-)

Luty 08, 2015, 07:42:53
Odpowiedź #20
  • Motorowodny Sternik Morski
  • *****
  • Wiadomości: 2441
    • Szczecin
  • Akwen: Wody lokalne
Długość - 6,8-7,2m (różne źródła)
Do pawęży i silnika, bo chyba nie rozciąga się przy plywaniu :)

Na stronie podają 6,8 a w katalogu jest 7,2m... Na targach w Berlinie tez było 6,8, wiec chyba w katalogu naciagneli. ..



No to podobnie jest z wagą, na targach gość z Marinero  mówił, że łódka waży 1600kg , a na stronie producenta podają 1800kg na "sucho"
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2015, 11:46:42 wysłana przez Mariusz »

Luty 08, 2015, 11:33:44
Odpowiedź #21
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5489
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Są jeszcze filmiki z pływania z Yamą F150.

[youtube]http://youtu.be/ZdnHzdyM3cA[/youtube]

[youtube]http://youtu.be/tB-qRAvkjP8[/youtube]

[youtube]http://youtu.be/Uk0QcJtbwIA[/youtube]
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Luty 09, 2015, 23:18:04
Odpowiedź #22
  • Motorowodny Sternik Morski
  • *****
  • Wiadomości: 540
    • Stargard
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Na zdjęciach mnie się podoba. Ciekawe jaka jest cena wersji standard.
Pozdrawiam - Andrzej
Zachodniopomorskie VHF "67"

Luty 13, 2015, 19:14:19
Odpowiedź #23
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
    • pomorze
  • Akwen: Wody lokalne
Odpowiedzi na poruszone tematy na forum dot. łodzi Coaster 720 GT, producent  :)
- rzeczywista długość 6.80cm, dlaczego w nazwie jest 720, otóż w planie mamy przygotowanie platform po prawej i lewej stronie silnika, wtedy długość całkowita wzrośnie.
- moc silnika, na pierwszych grudniowych testach na rufie pracowało 150 koników (3 letnia Yamaha), przy 4 osobach, paliwo ok 100 litrów i ok 150 naddatku w laminacie (prototyp) uzyskaliśmy 63km/h

Jeśli są jakieś inne pytania, chętnię odpowiem, a do niedzieli zapraszam na stoisko firmy Marinero.
pozdrawiam serdecznie, Artur

Luty 13, 2015, 19:17:08
Odpowiedź #24
  • Motorowodny Sternik Morski
  • *****
  • Wiadomości: 2441
    • Szczecin
  • Akwen: Wody lokalne
Ta prędkość to odczytana była z zegara?

Luty 13, 2015, 19:24:16
Odpowiedź #25
  • *****
  • Wiadomości: 2347
  • Akwen: Wody lokalne
uzyskaliśmy 63km/h



bardzo dobry wynik ( tym bardziej, że na średniej klasy silniku) i dalej jestem przekonany, że na 200KM te 70 km/h jest osiągalne
« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2015, 19:27:31 wysłana przez jaceksu79 »

Luty 13, 2015, 19:29:14
Odpowiedź #26
  • Motorowodny Sternik Morski
  • *****
  • Wiadomości: 2441
    • Szczecin
  • Akwen: Wody lokalne
No dobra zgodzę się na te 70km/h, ale plandeka zamykająca kokpit ...kicha. ;)

Luty 13, 2015, 19:31:54
Odpowiedź #27
  • *****
  • Wiadomości: 2347
  • Akwen: Wody lokalne
ja do plandeki nie mam zastrzeżeń, tak założył konstruktor i tak jest... do czegoś innego mogę się przyczepić ze względu na mój wzrost ( i dziwię się, że nikt wcześniej tego nie zauważył )ale jak kolega napisał to jest prototyp i wiem, że to będzie zmienione bo już rozmawiałem z Tomkiem... a jest to, że po prostu walę głową o sufit  przy wstawaniu ;)
« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2015, 19:40:11 wysłana przez jaceksu79 »

Luty 13, 2015, 19:43:46
Odpowiedź #28
  • *****
  • Wiadomości: 2347
  • Akwen: Wody lokalne
PS> na uznanie zasługuje spory kibelek jak na tę wielkość łodzi i pomysłowa drabinko-kanapa  :)

Luty 13, 2015, 19:55:03
Odpowiedź #29
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
    • pomorze
  • Akwen: Wody lokalne
już odpowiadam:
- prędkość była mierzona z aplikacji w telefonie.
- drzwi, tak to jest temat do dyskusji i chętni usłyszę wasze propozycje. W założeniu nie chcieliśmy kolejnego Merry Fishera, którego można zamknąć drzwiami na zamek. Pomysł na łódkę zrodził się z łodzi Flipper 670 ST, która jak się dziś okazuje jest najlepiej się sprzedającym modelem ze stoczni Bella (Bella, Flipper, Aquador).
Na naszej łodzi nie można zastosować drzwi bo nie ma (po przesunięciu belki) ramy, a wysokość od podłogi do belki to 140cm. Wszystkie cenniejsze gadzety będzie można chować w zamykanej na klucz klapie podłogowej.
Dodatkowe ulepszenia, które zostaną wprowadzone w następnych modelach po dzisiejszych rozmowach z podwykonawcami:
- drzwi materiałowe będą miały "podwójne okno w drzwiach" tj. abo przezroczysta "szyba", albo moskitiera, a nie jak jest teraz, moskitiera jako drugie drzwi (oganicza widoczność do tyłu).
- panel elektryczny przy podłodze obecnie składa się z dwóch części, będzie jeden z głównymi włącznikami umieszczonymi trochę wyżej.
- chłopacy z Finlandii (producent dachu) pracują też nad lepszym zamocowaniem podpinki, aby tak nie opadała.

pozdrowinia z targów w Helsinkach, może dożyjemy wspólnie kiedyś czasów kiedy i u nas będą organizowane takie targi, te są moje ulubione.
Artur