Autor Wątek: Madness Marine SR-23  (Przeczytany 13109 razy)

Listopad 22, 2011, 09:28:38
Odpowiedź #15
  • *****
  • Wiadomości: 1061
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
No ładnie tam latacie. Na takich łódeczkach..... pełen szacunek


Listopad 22, 2011, 22:22:47
Odpowiedź #16
No właśnie wprowadzone do mojej łodzi zmiany ustabilizowały ją i dlatego sugerowałem rozpatrzenie możliwości i sensu w Waszych łodziach - niestety w przyszłym roku znowu ME w Lauffen:(

Listopad 23, 2011, 07:38:34
Odpowiedź #17
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 3098
  • GoFast Powerboat Builder
    • Warszawa
    • Spectre Boats INC
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Zastanawialiście sie jak odwrócone redany mogły poprawić noszenie?
Ewentualnie dodatkowe"parapety" na ostatnim stopniu?

"Parapety" jak piszesz są bardzo dobre ale na gładką wodę.
Natomiast na morze raczej się nie nadają i nie chodzi tutaj o przepisy.
Robiąc nową SR-23 zmieniliśmy kształt pad'a
zobacz http://forum-motorowodne.pl/lodzie-i-jachty-motorowe/czarny-sr-23/?action=dlattach;attach=1423;image
Ale nie pozwoliłem na większe wypłaszczenie dna bo można nieźle sobie narozrabiać.
Zawodnicy z tej łodzi http://wildboats.com.pl/wp-content/gallery/torquay-2011/IMG_0266.jpg
zaliczyli właśnie wywrotkę na fali. Skończyło się pomyślnie, tylko jeden złamany obojczyk.
Znane są jednak przypadki, gdzie przy niewielkiej prędkości zawodnicy lądowali do góry nogami
i niestety już ich nie ma śród nas.

Maj 13, 2012, 22:20:37
Odpowiedź #18
Chętnie bym zobaczył świadectwo zgodności z przpisami ISO dotyczącymi jednostek rekreacyjnych zanim bym kupił taką łódkę. Przy takiej masie i takich prędkościach jakie ponoć osiąga jest raczej nieprawdopodobne, że takie świadectwo istnieje.

Maj 13, 2012, 22:56:49
Odpowiedź #19
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5399
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
A czy jesteś pewien, że takie świadectwo jest wymagane? Przy produkcji seryjnej co innego, ale produkcje "na zamówienie" rządzą się innymi przepisami...
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Maj 14, 2012, 22:17:05
Odpowiedź #20
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 3098
  • GoFast Powerboat Builder
    • Warszawa
    • Spectre Boats INC
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Chętnie bym zobaczył świadectwo zgodności z przpisami ISO dotyczącymi jednostek rekreacyjnych zanim bym kupił taką łódkę. Przy takiej masie i takich prędkościach jakie ponoć osiąga jest raczej nieprawdopodobne, że takie świadectwo istnieje.

Przepraszam bardzo.

A czy kolega Motorowodniak11 zechciałby powiedzieć którym ISO jest zainteresowany?????
Czy kolega aby nie pomylił pojęć? ;)
Jeśli szukasz zgodności z przepisami ISO to nie kupisz se nawet dmuchanego kaczorka.
ISO to nie są przepisy! Wrzuć se w googlarkę, poczytaj i nie wprowadzaj zamieszania.
Co zaś tyczy się "ponoć prędkości" to zapraszam Ciebie na pokład.

Wiem, wiem! Powiesz że masz za daleko :(
No ale skoro jesteś tak daleko i nie możesz przekonać się na własnej skórze, to nie opisuj
czegoś o czym nie masz pojęcia w odniesieniu do SR-23.
A tak a propos, to SR-23 posiada stosowny certyfikat CE dla łodzi turystycznych i gwarantuję Ci,
że tą łodzią zawsze wrócisz z morza.
Jeśli jednak będziesz chciał mieć łódkę ultra lekką do wyścigów, to też Ci taką zrobimy.
Niestety w takiej sytuacji nie otrzymasz nalepki CE.

Pozdrawiam.