Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Rejestracje, ubezpieczenia i uprawnienia motorowodne / Odp: CERTYFIKAT EUROPEJSKI CE NA ŁÓDZ Z USA
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pawelh dnia Dzisiaj o 09:32:29 »
Czy macie może więcej informacji na temat CE? Moja łódź jest w „drodze” i nie wiem na którym etapie mogę spodziewać się problemu braku CE. Czy już w porcie na cle, czy dopiero przy rejestracji?
Ktoś już rozwiązał ten problem?
2
Silniki stacjonarne / Odp: problem pęknięta zetka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mikijet dnia Dzisiaj o 09:06:40 »
Najpierw sprawdź czy układ chłodzenia jest sprawny a potem ewentualnie naprawiaj.
Zapasowy wirnik zawsze warto mieć na pokładzie. Potem mniej problemów w przypadku awarii.
Wymiana samego wirnika to żaden kłopot. W czasach gdy nowe może być gorsze od starego nie wymienia się dobrego, sprawnego elementu na ,,byle jakość".
Sprawdź czy system alarmowania o braku chłodzenia jest sprawny. To będzie prawdziwą profilaktyka  ;)
3
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Remont nowej kabinówki czyli jak poprawić partaninę.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez grzegorz74 dnia Dzisiaj o 08:37:28 »
panpikuś pompę mam zwykłą zamontowaną  i miałem na myśli rozbudowę o pływak jak na zdjęciu, chyba że są jakieś lepsze?
Z instalacją elektryczną jest tak że nigdy nie jest doskonała, oczywiście Twoja wersja jest prostsza co ma swoje zalety ale nie ma pozycji zero którą można by np podczas hopsania po falach wykorzystywać, zastanawiam się tylko czy moje lenistwo lekko nie przesadza z tą automatyzacją ;D
4
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Remont nowej kabinówki czyli jak poprawić partaninę.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mike217 dnia Dzisiaj o 08:02:40 »
Swoją drogą widać po tym wałku śruby , że to szajs . Glina .
5
Silniki stacjonarne / Odp: problem pęknięta zetka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ArekG dnia Dzisiaj o 07:36:51 »
Dziwie siè ze wyjadacze tego forum nie sugerowali tego od poczatku.
Napisalem Odpowiedz z autopsji.
Jak bedziesz mial problem zadzwon ,powiem Ci jak to zrobic zebys sie nie meczyl.
509211100
6
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Remont nowej kabinówki czyli jak poprawić partaninę.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez panpikuś dnia Dzisiaj o 07:33:16 »
Jak nie ma pływaka to pompa jest tylko manualna a nie automat a to zasadnicza różnica. Istnieją w przyrodzie pompy z wbudowanymi plywakami.
Czy włącznik trojpozycyjny jest dobrym rozwiązaniem nie wiem, ja podłączam automat przez bezpiecznik do aku a włącznik jest tylko do pracy manualnej.
7
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Remont nowej kabinówki czyli jak poprawić partaninę.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rybiłowek dnia Dzisiaj o 06:23:22 »
u mnie się sprawdza zwykła samochodowa antena ok 30cm, ale możesz kupić sobie tzw płetwę rekina którą można gdzieś ukryć na łodzi, byle nie za blisko silnika, nie wiem czemu ale w instrukcji jest ostrzeżenie, że może zakłócać sygnały z silnika...
8
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Remont nowej kabinówki czyli jak poprawić partaninę.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez grzegorz74 dnia Dzisiaj o 00:57:04 »
Panowie dwa pytania do bardziej doświadczonych niż ja :P
1) Pompa zenzowa automatyczna
Obecnie ogarnąłem już łódkę na tyle że zalanie grozi mi właściwie tylko w trakcie transportu łodzi (cabrio zwinięte) i zastanawiam się czy automatyczna pompa a bardziej pływak sterujący obecną pompą ma sens? Czy przerost formy nad treścią?
Jeśli korzystacie to macie jakieś sprawdzone pływaki?
Oczywiście do tego wyłącznik automat/off/manual
2) Radio na łodzi.
Nie chodzi mi o umcyumcy na całą marinę a raczej o cichutkie lato z radiem przez wakacje  ;D Mam na pulpicie między zegarami miejsce jedynie na okrągłe radyjko, np takie jak na focie, pytanie jakich używacie anten? Zwykłe samochodowe?
Radio globalne pogodowe w PL działa? Clarion reklamuje się możliwością nasłuchu informacji pogodowych.
9
Budowa, remont, modernizacja łodzi / PRZENIESIONY: Volvo PENTA AQ 170 B30 - remont łodzi
« Ostatnia wiadomość wysłana przez musti dnia Wczoraj o 22:59:56 »
10
Silniki stacjonarne / Volvo PENTA AQ 170 B30 - remont łodzi
« Ostatnia wiadomość wysłana przez daniel.czapla dnia Wczoraj o 22:39:41 »
Witam, kupiłem jacht motorowy z silnikiem Volvo PENTA AQ 170 B30 z 1996r.
Posiada ktoś może z was serwisówke w PDF do tego silnika ? Bo szukam juz 2 dzien i ciagle jakieś strony podejrzane w necie i nic tam nie ma :(
A potrzebuje wymienic tam olej w silniku, olej w przekladni i nie wiem jaka ilość i jaki  :'(.
Byłbym wdzieczny za odp.
Strony: [1] 2 3 ... 10