Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Jaka duza sklejka do pawezy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez klosek23 dnia Dzisiaj o 10:54:06 »
Ja, codziennie wieczorem po kolacji z rodzinką do garażu uciekałem szykować łajbę na sezon, trzymam kciuki
2
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Jaka duza sklejka do pawezy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez witold00787 dnia Dzisiaj o 10:49:52 »
Przykra sprawa
Ja mam lodke romana sama skorupa w srodku do zrobienia wszystko :) lawki kierownica podloga biore sie od razu jak sie zrobi cieplo bo musze ja miec gotowa na lato
Jak jest latem ladna pogoda to ja po pracy reszte czasu spedAm nad woda dlatego musze sie wyrobic :)
3
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Jaka duza sklejka do pawezy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez klosek23 dnia Dzisiaj o 10:29:55 »
chyba 2, tak mi się wydaje, albo 3, ale raczej 2, swoją drogą remontowałem od jesieni do lata, mnóstwo pracy, i co....  , po sezonie ja sprzedałem
4
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Jaka duza sklejka do pawezy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez witold00787 dnia Dzisiaj o 10:08:37 »
Piekna łajba
Ile warst maty polozyles przy laminowaniu podlogi?
5
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Bayliner Capri swap silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kruszek1985 dnia Dzisiaj o 09:48:33 »
Na szopeneri są tłumi nie kolektory. Nie wlatują tam gorące spaliny prosto z głowicy
6
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Bayliner Capri swap silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DSZ- dnia Dzisiaj o 09:41:52 »
A widzieliście kiedyś żeby ktoś miał kolektor owinięty zwykłym bandażem termicznym (takim do tuning), on likwiduje na prawdę dużo żaru spod machy w aucie...tylko co z temperaturą spalin - na szopeneri widziałem tłumiki do łodzi co były z tworzywa sztucznego. Ogólnie to jak jest zbudowany układ wydechowy i czemu tak jest.
7
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Jaka duza sklejka do pawezy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez klosek23 dnia Dzisiaj o 09:28:06 »
https://www.youtube.com/watch?v=mNtP4JdXAno   obejrzyj sobie remont mojej poprzedniej tratwy, na pawęż dałem po całości 18mm, i na srodek jeszcze jedną warstwę 18mm, widac na zdjeciach na filmie
8
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Jaka duza sklejka do pawezy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez witold00787 dnia Dzisiaj o 09:11:57 »
Witam koledzy czytalem na innych stronach ale nie znalazlem odpowiedzi
Sklejka powinna byc co najmniej 10mm i takiej sklejki 3szt sklejone ze soba mata z zywica
A pytanie mam takie czy ta sklejka powinna byc szerokosci lodki bo mam zamiar od srodka wzmocnic narozniki kilka warstw maty i tkaniny i wtedy od jednego naroznika do drugiego naroznika przykleic ta sklejke pozadnym klejem dwuskladnikowym (nie chce przykrecac bo przez otwory miedzy srubami zawsze troche wilgoc i woda wejdzie )i na koniec jeszcze polozyc ze 2 maty co wy o tym myslicie???
9
Mercury, Mariner, Force / Odp: Merc 50hp 4 cyl. 1980. Przytarty cylinder. Będzie chodził?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mati82 dnia Dzisiaj o 07:23:51 »
Nie zapomnij powyciagac rs z łożysk przy montażu.
10
Mercury, Mariner, Force / Odp: Merc 50hp 4 cyl. 1980. Przytarty cylinder. Będzie chodził?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Stachu dnia Dzisiaj o 00:37:01 »
Ok. Powoli do przodu. Blok jeszcze w szlifierni. W międzyczasie, zamówiłem te pierścienie. Już idą z Izrela. Dałem za nie 190zł na eBayu. Przesyłka za darmo, ale Vat mi pewnie doliczą ze 40 zł. Kurcze, one mają chyba z 50 lat, ale nawet jak będą trochę zardzewiałe to trudno, nie było innego wyjścia. Za nowe ze sklepu zaśpiewali mi 460 zł. To chyba połowa wartości tego silnika. Na razie dotarły do mnie łożyska i uszczelniacze. Mają rozmiar identyczny jak oryginały. Kosztowały 15 zł za sztukę. Za wszystko (uszczelniacze, łożyska i oringi) dałem 100zł. Nawet nie liczę ile bym zapłacił za OEMy. Do kompletu potrzebny jeszcze jeden ładny zestaw korbowo-tłokowy od Ikisa i będzie można składać gruza ^-^

Strony: [1] 2 3 ... 10