Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Sea Doo / Odp: Seadoo 215 rxp 2006r
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JasiekSeadoo215rxp dnia Dzisiaj o 10:35:18 »
3. Zrób ,,miksturę" konserwacyjną ( olej 2T z Injector Cleaner + benzyna 98 w proporcjach 1L 2T:100 Pb + IC 1:40) niech sobie popracuje trochę. Ostrożnie z gazem tzn. nie piłować sprzęta na max.

Wracajac do mikstury na 30l paliwa 300ml oleju 2t + Ic 750ml i tu powstaje moje pytanie dla czego dodaje sie oleju skoro to jest 4t
2
Grecja / Odp: Grecja 2017 - plany na wypadek dożycia ;)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł_Wawa dnia Dzisiaj o 10:31:45 »
Spoko, tylko ja nie jestem szybki w wyborach, trochę to potrwa, chciałbym zamknąć w ciągu max.dwóch lat(patrz tytuł wątku), dlatego już się zabieram. Przyjdzie kilka razy tam się przejechać na objazdówkę z tym czy innym agentem, to będzie spory wysiłek ale decyzja zapadła  :)

pzdr
3
Johnson, Evinrude / Odp: johnson 4.5
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł_Wawa dnia Dzisiaj o 10:21:40 »
ok, faktycznie nie wiedziałem, że tak to bywa, najmniejszy silnik jaki miałem miał 4 konie, 1 cylinder, 25lat i 9atm  :-[

pzdr
4
Sea Doo / Odp: Seadoo 215 rxp 2006r
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JasiekSeadoo215rxp dnia Dzisiaj o 10:15:07 »
Dziekuje za szybką odpowiedz i pomoc w problemie dzisiaj bede spuszczal paliwo i nowe swiece zakupione dam znać jak z problemem ???? mam nadzieje to pomoże. A wracając do pracy silnika w jaki sposób mozna sprawdzić czy podkladki ceramiczne w kompresorze były wymieniane bo jak byly właściciel twierdzi przy 75mth był robiony przeglad i podobno regeneracja.
5
Sea Doo / Odp: Seadoo 215 rxp 2006r
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mikijet dnia Dzisiaj o 09:30:52 »
wyskoczył błąd check engine P0236. I tu pojawia sie moje pytanie bo jak go kupilem to podobno 2lata stal nie był palony.
Sam Knock sensor się raczej nie popsuł od stania.
Te dwa lata bezczynności to w satnie zakonserwowanym?]
1. wymień świece albo co najmniej wygrzej palnikiem stare.
2. zrzuć stare paliwo
3. Zrób ,,miksturę" konserwacyjną ( olej 2T z Injector Cleaner + benzyna 98 w proporcjach 1L 2T:100 Pb + IC 1:40) niech sobie popracuje trochę. Ostrożnie z gazem tzn. nie piłować sprzęta na max.

Oczywiście praca sinika w normalnych warunkach a nie na wężu.
4. Jak odzyska wigor zalej  benzyną do pełna i jak ECM odpuści Knock Sensor to powinieneś się cieszyć z pływania.

Jeżeli P0236 dalej będzie męczył to wtedy próbować skasować błąd i dalej próbować. Jeżeli nie pomaga to sprawdzić czujnik.

W takiej kolejności to widzę.
6
Johnson, Evinrude / Odp: johnson 4.5
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mati82 dnia Dzisiaj o 09:22:12 »
ten 4.5 johnson  jak nowy był to miał moze 6 bar. ten model ma niska kompresje.
widac to po szarpaku. jego konstrukcja jest taka ze przy duzej kompresji by nie wyrobił zeby koło zamachowe obrócic

ooooo i tu jest słowo rozsądku i prawdopodobnie doświadczenia.
7
Johnson, Evinrude / Odp: johnson 4.5
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mati82 dnia Dzisiaj o 09:17:49 »
Zibi spójrz na siebie, na swoje komentarze, człowieku z takimi ciągłymi postami jakie produkujesz to bliżej Ci do pudelka lub forum onet niż forum techniczne. To Ty uchodzisz tu za osobę powiem delikatnie "kontrowersyjną", której ciągle coś nie pasuje, a posty nic nie wnoszą.
8
Sea Doo / Odp: Seadoo 215 rxp 2006r
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzak dnia Dzisiaj o 08:49:02 »
Wacha moze byc stara
9
Sea Doo / Odp: Seadoo 215 rxp 2006r
« Ostatnia wiadomość wysłana przez SeBa_PL dnia Dzisiaj o 08:30:35 »
problem z czujnikiem stukowym
10
Johnson, Evinrude / Odp: johnson 4.5
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcin.j dnia Dzisiaj o 06:17:14 »
Można założyć nowy temat pomiar kompresji
Firma, model, konie i rok do tego pomiar kompresji i wtedy po jakimś czasie wyjdzie ile jest silników z 6 barami które pływają  :P
Strony: [1] 2 3 ... 10