Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
22
Spotkania, imprezy i zawody motorowodne / Odp: Zakończenie sezonu motorowodnego 2018- Bal
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zibi dnia Wczoraj o 18:34:08 »
kilka fotek z bombowej imprezy! ;D ;D
 i tak do 5 rano!

Jesteście Zajefajni :) ;)
23
Riby i pontony / Odp: Ponton 470 Proscan (transport z silnikiem na pawęży czy bez)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nomad dnia Wczoraj o 18:30:19 »
No to wystarczająco. Ja "na codzień" mam trasy z pontonem do 100 km po dobrych asfaltach. Tak więc silnik na pawęży bo nie warto ściągać i zakładać. Wygoda !
Ale w tym roku planuję 2 razy nad Bałtyk i wtedy już przy prawie 500 kilometrach ponton na ppkę a silnik do bagażnika.
Wygodniej i szybciej do jazdy.
No i Cro - ale tu już cały zestaw spakowany. Silnik do bagażnika a ponton na dach auta.
470 to spora konstrukcja. W Proscanie przy tej wielkości pomyśl o dodatkowym spięciu podłogi pasem transportowym.
To usztywni podłogę na większych falach lub małych skokach . Jaki kolor ?
24
Honda / Odp: Zielony w temacie uruchomienia silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcin.j dnia Wczoraj o 17:58:44 »
Ja bym sprawdzał na zmasowanych świecach czy jest iskra ,dalej to już tylko paliwo ewentualnie cisnienie
25
Off-topic / Odp: Piękno jachtu na pełnych zaglach ;-)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcin.j dnia Wczoraj o 17:48:13 »
Raczej konsumować będzie lepiej  ;D
26
Off-topic / Odp: Piękno jachtu na pełnych zaglach ;-)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Romcyś dnia Wczoraj o 17:22:37 »
jeść czy nie - oto jest pytanie
27
Spotkania, imprezy i zawody motorowodne / Odp: Zakończenie sezonu motorowodnego 2018- Bal
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kilwater07 dnia Wczoraj o 17:18:19 »
Gratuluję imprezy!!!
Kilka osobiście znajomych twarzy rozpoznałem :D

W tym roku byłem "bezmiar" pochłonięty moja trialową grenlandzką wyprawą (w związku z tym zdecydowanie mniej pływałem), ale w przyszłym roku obiecuję odświeżyć szczecińskie kontakty.

Mam nadzieję, że to się uda. :)
28
Riby i pontony / Odp: Mercury VS Quicksilver
« Ostatnia wiadomość wysłana przez miro12a dnia Wczoraj o 17:03:23 »
Ja mam śrubę 4 łopatki oryginalną taka jak była założona fabrycznie, kolega w Yamaha 3 łopatki również oryginalna taką jak miał przy zakupie, Zaś kolega w 15 konnym Suzuki to niestety nie wiem.

29
Riby i pontony / Odp: Ponton 470 Proscan (transport z silnikiem na pawęży czy bez)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez miro12a dnia Wczoraj o 17:00:28 »
Przeglądnąłem wszystkie fotki niestety nie mam ujęcia mocowania pontonu. Ja osobiście pod samą pawęż, na środku pod mocowaniem silnika zrobiłem podpórkę, obitą ją kawałkiem wykładziny dywanowej aby nie było poślizgu, stopę opieram o tylną belkę przyczepy, spinam pasami i stopę i silnik dociągam do podpórki oraz sam ponton dodatkowo w 2 miejscach. Najdłuższą trasę jaką zrobiłem w ten sposób to Myślenice Nieporęt i z powrotem.
30
Mercury, Mariner, Force / Odp: Polecane przez nas serwisy dla Merkurego
« Ostatnia wiadomość wysłana przez andretoja dnia Wczoraj o 16:31:56 »
Co do serwisu Mercury w Polsce to moge sie wypowiedziec . Glowny dystrybutor posiada bardzo duzy magazyn czesci w swojej siedzibie w Czosnowie. Dealezy serwisowi maja nie wielkie ilosci  u siebie i czas oczekowania bedzie uzalezniony od osiagalnosci specyficznej czesci / ukladu

1. serwis ma u siebie - czas oczekiwania w zasadzie zero
2. serwis nie ma czesci u siebie - czas oczekiwania pare dni czasami tylko dzien lub dwa jesli dystrybutow ma u siebie ta czesc na magazynie

3. jesli czesc ma byc specjalnie sciagnieta z Belgi dla klienta to;

a/. jesli klientowi sie nie spieszy np termin poza sezonem dystrybutow czesc sciagnie w ramach swoich tygodniowych dostaw a dostawy regularne sa raz w tygodniu przez caly rok.

b/. jesli klientowi sie spieszy np srodek sezonu - klient jest na urlopie np na mazurach  to serwis na zyczenie klienta moze zamowic u dystrybutora ekspresowa dostawe (za dodatkowa oplata) gdzie czesc (i)  dystrybutor zamawia u Mercury Belgia wymagane czesci na bezposrednio wysylke do serwisu gdzie silnik klienta jest reperowany

Mysle rowniez ze na pewno wielu z Was zna powyzsze bo to nie nowego dla silnikow Mercury
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10