Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Nasze łodzie / Odp: Bubel Clanship 6.0 Open
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MrZibi dnia Wczoraj o 14:22:48 »
Silnik o zadeklarowanej przez producenta mocy powinien podnieść się
do pozycji transportowej.
Silnik o większej mocy już niekoniecznie ;)
22
Nasze łodzie / Odp: Bubel Clanship 6.0 Open
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kruszek1985 dnia Wczoraj o 14:19:39 »
Lipa jak nie wiem z ta łodzią. Ja bym wziął miejscowego rzeczoznawcę i potem zrobił tylko tłumaczenie.
Takie papiery dał bym do sądu. Ważne żeby opinia była bardzo szczegółowa i poparta jak największą ilością zdjęć konstrukcji łodzi.
23
Nasze łodzie / Odp: Bubel Clanship 6.0 Open
« Ostatnia wiadomość wysłana przez seteman dnia Wczoraj o 11:50:06 »
DF350A jest trochę większym silnikiem ale wydaje mi się że podniósł się na podobną wysokośc... ale nie wiem czy konstrukcja tych obu łodzi jest identyczna...
24
Zalew Zegrzyński i okolice / Odp: Policja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bercik dnia Wczoraj o 11:43:16 »
Za dwa miesiące będzie po sezonie :D
25
Nasze łodzie / Odp: Bubel Clanship 6.0 Open
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dorota dnia Wczoraj o 11:09:50 »
Tak to wygląda niestety
26
Nasze łodzie / Odp: Bubel Clanship 6.0 Open
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dorota dnia Wczoraj o 11:05:03 »
Obowiązkowe, przy tej mocy...

być może ale nie wyglądały jakoś specjalnie solidnie...


@SmallCity, mam pytanie. Przy jakiej mocy silnika są obowiązkowe takie rozpórki do pawęży?
Na łódce Clanchip 6.0 którą kupiliśmy takich nie ma. I zastanawiam się czy to może być powód pęknięć gelkotu na pawęży.

Poza tym silnik nie unosi się do pozycji transportowej. Tylna bakista z oparciem przeszkadza.
27
Mercury, Mariner, Force / Odp: Gdzie kupujecie części
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marsik dnia Wczoraj o 11:04:30 »
Też polecam boatsnet.com
Sam szpej będzie niedrogi, dojdą koszty przesyłki, może ok. 20-30$.

A może dałoby się wydrukować?
28
Zalew Zegrzyński i okolice / Odp: Policja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez milo222 dnia Wczoraj o 09:30:14 »
taki problem pójść na kurs sternika motorowodnego - jest od 14 lat jeden weekend i problem z głowy ...   polaki to kombinują ...
taki problem przeczytać wątek od początku? Kolega napisał: 'Brakuje mu jedyne 2 miesiàce , patent sternika ma ale jeszcze obowiàzuje do 80HP'
\
łolaboga poczeka 2 miesiące i będzie miał spokój  :P :P :P
29
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Prostowanie sruby
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomasz K dnia Wczoraj o 08:57:47 »
Wrzuć foto śruby, zobaczymy co z tym da się zrobić.
30
Łodzie i jachty motorowe / Odp: Sea Doo Utopia 205 240efi v6 z 2004 roku - czy warto ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gregstaw dnia Wczoraj o 08:19:17 »
Tak czytając forum, sprawdzając opinie o tym napędzie/silniku chyba bezpieczniej odpuścić i przejść w kierunku innej, która mam na tapecie czyli Rinker Captiva 192 BR z 3.0 Mercruiserem z 2005 roku, co o tym sądzicie ? bezpieczniejszy i oszczędniejszy sprzęt ?
w Sea Doo Utopi boje się jednak spalania oraz tego, że serwis w Polsce jest kompletnie niedoświadczony z tymi silnikami, u mnie w Krakowie serwis Mercurego powiedział otwarcie, iż od 20 lat swojej praktyki takiego silnika nie widział u siebie (inna rzecz, że to Kraków i tu generalnie wielu silników i łodzi nie ma :)

ew. czy mogę liczyć na Waszą porade na co zwracać uwagę przy 3.0 silniku ?
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10